halb lõhn 13.10.03 / Perearst

Külastaja küsib:

Olen 48-aastane naine.Tunnen end viimasel ajal väga väsinuna. Käisin perearsti juures, ta tegi EKG, mis näitas arsti sõnutsi muutusi.Nii metoprolol kui ka isodinit tegid enesetunde veel halvemaks. Süda jätab lööke vahele ja köhatades tuleb suhu imelik halb lõhn. Vereproovid olid korras,sh.sete 10. Piinavat köha ja palavikku pole, on hoopis alatemperatuur, sageli 36 või isegi alla selle. Olen ka närviliseks muutunud. Kas pingeseisund või midagi hullemat?

Arst vastas:

Madis Veskimägi

dr Madis Veskimägi

Perearst

Tõstamaa Tervisekeskus

Tere
Kui midagi oleks väga pahasti siis oleks see esmaste uuringutega ilmnenud. Oletan, et probleem võib olla lähenevas klimakteeriumis. Soovitan nõu pidada günekoloogi ja psühhiaatriga. Meeleoluhäireid saab edukalt pehmendada mitmete psühhofarmakonidega ja ka hormoonasendusraviga.
Head tervist soovides Madis Veskimägi

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Perearst

järg kehva seedimise kirjale!

Tere taas!
Võlgnen vabanduse ebatäpse kirja pärast. Üks kiirevõitu näpuliigutus ja juba mind suunati panka...
Täpsustan ja täiendan veidi eelmist kirja. Olen 46 aastane naisterahvas,pikka kasvu ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Tänan usalduse ja kenade soovide eest.
Halb lõhn on ebameeldiv kõigile, ka arstile sest tihtipeale jääb tegelik põhjus ebaselgeks. Halva lõhna põhjuseks nimetaksin eeskätt kariootilisi ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi