veel kord kobarpeavalust 10.02.15 / Peavalu

Külastaja küsib:

suhtlesime teemal peavalu iga 1-1,3a tagant.esimene kord 2009a.hetkel alates dets.lõpust tunne,et kohe kohe hakkab jälle pihta,kõik märgid näitavad seda.Võtan alates23.01 Lito300mg ja kui vaja siis ka Migard2,5mg.Tundub,et sellest hoolimata on peavalu ikkagi tulemas.Tahaks teada kaua ma Litot võtma pean.Arst ei öelnud selle kohta midagi???Antut ravim hakkab mul maole ja lisaks tulevad kilod nii mis mühiseb.

Arst vastas:

Mark Braschinsky

dr Mark Braschinsky

Neuroloog

Tere,
- 7 mm tsüst maksillaarsiinuses pole peavaludega seotud. Kas sellel on ka muud tähendust, tuleb uurida vastava eriala spetsialisti - LOR arsti - käest, kuid ise kaldun arvama, et see ei vaja erilist ravi.
- verapamiili tarvitab väga suur arv inimesi, seda enamasti küll kõrgvererõhktõve raviks. Igal ravimil on võimalikud kõrvaltoimed, mistõttu ravi ordineerimisel kaalub arst alati oodatud efektiivsuse ja võimalike kõrvaltoimete riski. Täpsemalt saab ravimi kõrvaltoimetega tutvuda Ravimiameti kodulehel (humaanravimite register).
- Liitiumi tarvitamise kestvus sõltub efektiivsusest, taluvusest ja peavalu "kobarate" kestvusest. Otsus ravi kestvuse suhtes võtab raviarst alati individuaalselt.
Lugupidamisega
M. Braschinsky

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Peavalu

kobarpeavalu

kobarpeavalu,mis kordub iga 1-1,3 aasta tagant

Mark Braschinsky

Vastas dr Mark Braschinsky

Tere,
kobarpeavalu profülaktikas tõepoolest on kasutatav ka Liitium. Ka hormoon-ravil (ma eeldan, et jutt käib glükokortikoid-hormoonidest) on oma koht olemas. Esimese valikuna kobarpeavalude profülaktikas ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi