Halb enesetunne, mis kestab aasta aega peale üledoosi 27.02.21 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Võtsin aasta tagasi 800mg Sulpiriidi. Ja 100mg sertaliini. Koos purgi (1000mg) palderjaniga. 3 päeva peale seda hakkas peale rasvase toidu söömist väga halb. Tuli tunne, nagu oleksin mingi väga tugeva narkootikumi laksu all. Kõht pidevalt keeras. Olin enamus ajast kodus. Tartu EMO ütles et tulge hiljem tagasi, kui probleem hullemaks on läinud. Oli ka pidevalt kõrge pulss ning vererõhk, ning palavik. Aasta pärast seda on siiamaani pidevalt väga halb olla. On pidev terav tunne kõhus, nagu midagi segatakse terava oraga laiali. On pidev väsimus.

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Tuleks läbi gastroenteroloogi teha maouuringud, ja kui kõik OK siis neuroloogi või psühhiaatri konsultatsioon.

Dr. Ain Pajos
Neurodiagnostika

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Survetunne peas ja halb enesetunne pärast mobiilikõnet

Tere!

Probleem selles, et peale isegi väga lühikest mobiilikõnet on nii paha olla!
Peas tekib survetunne, silmamunad tahavad pealuust välja pressida ja kogu parem külg läheb kangeks ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Ülitundlikkus elektromagnetvälja suhtes on uus ja arenev probleem, mille kohta kindlaid kriteeriume ei ole. Seega ei ole ka tõendatud ravi. Võimalik, et aeg toob uusi andmeid. Dr. Ain Pajos

Loe edasi

Pearinglus ja rütmihäired

Tere.
Minul algasid 4 aastat tagasi südame rütmihäired(topeltlöögid). Hiljem algasid kuumahood, südamepekslemine ja peapööritused.3,5 a.tagasi läksin arsti juurde, kuna ei suutnud enam töötada. ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tegemist võib olla kroonilisest depressioonist või ärevushäirest tingitud regulatsioonihäiretega. Vajate ilmselt teise neuroloogi arvamust.

Tel. 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peatorked ja halb enesetunne

pea uuringud on korras.vahel aga torkab pähe(vist pidi kaelapinge olema).
aga ärgates on pea ja kael jube "paksud",ja tõsiselt halb on olla ,samuti on ebareaalsutunne kogu aeg peal ,ei taju ennast ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Kaebused viitavad küll võimalikust stressiseisundist tingitud ärevushäirele mis ka tavaliselt vajab ravi.

Dr. Ain Pajos
6 748 591

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: