silme eest mustaks.. 04.02.08 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Tere.. Mitmendat korda on mul selline seisund kus järsku kaob silme eest pilt, ainult virvendus ja pearinglus, nagu oleks minestamise äärel.Peas rõhub ning süda klopib, pärast seda hoogu on keha üleni higine ja pea valutab.
Algul olid need sümptomid siis kui tarvitasin rasedusvastaseid pille ning jätsin menstrutasiooni vahele ja alustasin kohe uute pillidega..arvasin, et see tekkis sellest kuna hormoontase nii suur. Nüüd aga olen korrapäraselt pille tarvitanud kuid oli jälle see pooleldi teadvuse kaotamine. Kas see võib olla midagi muud või ikkagi pillide mõju?

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Tegemist on tõenäoliselt migreenihooga. Rasedusvastased pillid võivad neid hoogusid intensiivistada.

Dr. Ain Pajos

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Teadvusekaotus

Käib plõks, silme eest läheb mustaks ja mälu kaob. Mitte midagi ei mäleta. Läheb hulk aega, enne kui hakkab midagi meenuma. Mida ette võtta? On eelnevalt tehtud pea kompuuter ja öeldi, et kõik on korras. ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Kas kukute? Kas esineb tõmblusi? Kas tardute? Väga oluline on pealtnägija kirjeldus. Tegemis võib olla ka epilepsiaga.
Helistage tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi

kas neuroloogilised häired

Mõned nädalad tagasi pidin andma suurema vereproovi, mille tagajärjel langes vererõhk, tekkisid peavalud ning aeg-ajalt muutus silme eest mustaks. Nüüd on mureks see, et peaegu üldse ei ole võimalik lugeda, ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Õige oleks minna silmaarsti vastuvõtule.

Loe edasi

Silme eest läheb mustaks

Tere! Olen 22 a naine. Öösiti, kui on vaja näiteks WC-sse minna, läheb mul viimasel ajal silme eest täitsa mustaks, voodist püstitõustes. Millest see võib tulla? Kasutan ka minipille (kui nendega võib ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tuleks teha põhianalüüsid (hemoglobiin veres?), samuti EKG. Rääkige oma perearstiga.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

seljavalu

tere.
Olen 32a.a.naine ja olen hädas oma seljaga.Alaseljas mõlemal pool on tugevad valud eriti paremal pool.Vahest on valud nii tugevad et silme eest võtab mustaks ja selg on ülikange. ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tegemist võib olla ka kroonilise liigestepõletikuga. Tuleks teha reumaanalüüsid ja vajadusel minna reumatoloogi vastuvõtule.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

probleem

mul on selline mure, et mul esinevad sageli pearinglused ja läheb silme eest mustaks ning peale selle on veel probleem ka vannis käimisega ja dushi alla käimisega. nimelt viimati, kui dushi all käisin, ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Mõnes perekonnas on pärilik kalduvus minestamistele. Tegemist on vere valgumisega jäsemetesse ja aju verevaegusega. Tuleks heita koheselt pikali ja tõsta jalad veidi kõrgemale. Võiks rääkida ka perearstiga ...

Loe edasi

Peavalud ja väsimus.

Ühel hommikul , kuskil poole 6 paiku ma ärkasin hirmust kiiresti voodist üless poolunes . Helevalgus paistis silma ja paarikümne sekundi pärast tuli ülitugev peavalu hoog , silme eest läks mustaks ja ma ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tegemist võis olla migreenihooga, kui oli ka teadvusekaotus, siis tuleb arvesse ka pärilik epilepsia hoo valmidus. Vajate ilmselt neuroloogi konsultatsiooni ja lisauuringuid.
tel 6 748 591
Dr. ...

Loe edasi

Minestamine

Bussis,umbses ruumis,päikese käes,seistes tekib kõigepealt peapööritus,siis läheb silme eest mustaks ja kõrvus kohiseb.Läheb üle istudes või värskes õhus.Olen kuulnud,et leidub käsimüügiravimeid.Kas oskate ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tegemist on kalduvusega minestamistele. Soovitan regulaarselt sportida. Ravimid tavaliselt siin ei aita.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

epilepsia ja valud südames

Kas epilepsiat ja valusid südames saab seostada?Nimelt ma eile sain närvivapustuse (ma vähemalt arvan)ja siis lõid valud südamesse ,kohe sellised tugevad valud ,ka praegu on selline rõhutustunne südames ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Valud südames ei ole epilepsiahoo tunnuseks.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

Tere.
Mul on selline küsimus. Järsku oskate anda nõu , mida ma peaksin tegema oma igahommikuste peavaludega. Vahel nad kaovad ruttu, vahel on vaja tarvitada valuvaigisteid. Ka siis ei kao nad alati ...

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tuleks minna neuroloogi vastuvõtule.

Dr. Ain Pajos
6 748 591

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: