antibeebipilli kõrvaltoime 08.05.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Kas antibeebipill ( konkreetne ravim`Minulet´) võib põhjustada vererõhu tõusu ja päevade ajal peavalu? Kui see ravim asendada mõne teisega, kas siis võib saada olukorda parandada või on kõigil antibeebipillidel sarnased kõrvalmõjud?

Kerttu

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Tablettides sisalduvad hormoonid võivad põhjustada kõrvaltoimena peavalu ja meeleolu langust.Kui Te suitsetate,võivad esineda ka kardiovaskulaarsed komplikatsioonid näit.vererõhu tõus.Kuna kõik kontratseptiivumid sisaldavad östrogeense komponendina etinüülöstradiooli,siis üks variant oleks progestiini muuta.Võiks proovida Minulet vahetada Merciloni vastu. Konsulteerige oma günekoloogiga selle võimaluse üle.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

mentstruatsioon

Tere.Käisin arsti juures kuna päevad on korast ära kestavad kuni 2 nädalat.Uuringustest lelgus et on kõik korras. Mulle määrati lindynette.Päevad algasid 14 mai täna on 25 mai ikka on päevad kuigi alustasin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Andmetest selgub, et olete 47-aastane.
Probleemi nimetus on üleminekuiga, mis on normaalne 45-55 vahel. Kahjuks on ordineeritud antibeebipillid!?, nende puhul kirjutaga üles ...

Loe edasi

antibeebibill ravi otstarbeks

Tere päevast, pöördun küsimusega antibeebipilli kasutamise otstarbekuses ravi eesmärgil.
15 aastasel tüdrukul lõhkes munarakk (tsüst), mis opereeriti. Nüüdm 1 kuu möödudes on see tsüst juba tagasi ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Heli,
pille kasutatakse tõepoolest tihti ka ravi eesmärgil. Pillide kasutamine pole vastunäidustatud 15-aasta vanuses ja soovitavalt tuleks kasutada madaladoosilisi pille, milledel on vähem ...

Loe edasi

pidev kahtlane vereeritus tupest

Tere! Olen pikemat aega hädas imeliku pruunika vereeritusega tupes. 2 kuud tagasi soorutasin abordi. Peale seda oli menstruatsioon ära, aga nüüd olen hädas taolise murega. Kuu aega peale aborti kasutasin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Vajate reaalset naistearsti konsultatsiooni.
Kirjeldatud andmeid on liiga vähe.

Loe edasi

Jeanine preparaat

Tere. Olen 24 aastane ja olen kasutanud Jeanine rasestumisvastast preparaati 3 kuud. Kui mul ennem oli menstruatsioon kestusega 5-6 päeva ja suhteliselt rohke vere eritusega, siis nüüd viimased kaks korda ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Marika!
Antibeebipillide positiivne kõrvaltoime on menstruatsioonitaolise vereerituse vähenemine. See on normaalne.
Naistearst G.Litter

Loe edasi

rasestumisvastasedplaastrid

tere. seline küsimus oleks, et ma olen ajakirjandusest kuulnud uute rasestumisvastaste plaastrite kohta ähmaseid jutte. kas neid on võimalik ka eestis osta ja kui kaua on nende toime?? samuti huvitaks ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Palun pöörduge selle küsimusega kliinik.ee vastaja proviisor Kalle Kurvitsa poole.Tema apteegis on need plaastrid olemas,aga mitte soodushinnaga.Oma patsientidel ei ole neid plaastreid kasutanud.Edu ...

Loe edasi

Päevad ja beebipillid

Tere, olen võtnud 2 kuud antibeebipille Logest. Kaks korda on olnud ka päevad, mis on aga väga imelikud ja kahtlased. Seda ses mõttes, et vereeritust on väga vähe, enamasti eraldub pruunikat vedelikku. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere M!
Kui teid häirib vähene vereeritus, siis võib preparaadi vahetada suurema östrogeenidoosiga antibeebipilli vastu.
Ilusat suve jätku!

Loe edasi

Fenotüübi tabelid

TERE! Kust saab fenotüübi tabelit, et määrata oma fenotüüpi. Internetist ei leidnud. Soovitatakse ju võtta antibeebipille fenotüübi järgi. Arstid ütlevad tavaliselt, et no mis tablette sa tahad, ma kirjutan ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Jah, fenotüübi tableleid tõesti ei ole.Küll oskab kogenud günekoloog Teie välimuse järgi (paks,peenike,liigse karvakasvuga,vistrikuline nägu,väikesed rinnad jne.) Teile sobiva antibeebipilli leida.

Loe edasi

Menstruaaltsükkel

Olen 20-aastane neiu. Kuna mul oli ebakorrapärane menstruaaltsükkel ja aasta tagasi hormonaalne tsüst (kadus ise ära), soovitas arst mul hakata võtma antibeebipilli Diane-35. Tarvitanud 21 tabletti, ei ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kui 7 päeva jooksul ei ole menstruatsioon alanud, alustage teise originaaliga.Kui ka selle originaali lõppedes menstruatsiooni ei alga ja Te ise ei ole raviskeemis mingeid muutusi teinud, pöörduge naistearsti ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi