Määrimine ja tuim valu kõhus 04.03.17 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere
Alustasin jaanuaris desiret tbl võtmist.. siiani oli kõik korras... 18 veebr hakkas mens ja määrib tänaseni..hetkel on probleemiks pidev tuim valu alakõhus.. valu annab rohkem tunda raskusi tostes voi selili pikali olles...tihti iiveldab .. kas see võib olla desireti tbl võtmisest? Varasemalt pole kunagi nii pikat järjest määrinud..
Aeg ajalt on ka vasakul pool teravad torkivad valud .. varasemalt on uh-s leitud vasakul pool tsüst..
Hetkel on mureks ka väike palavik.. 37.1-37.7 hetkel ei ole muid vaevusi mis voiks temp tõsta..

Viimane rasedust test nö igaks juhuks sai tehtud 1 märts ja oli negatiivne

Dets günekoloogi vastuvõtul avastati tupeseen mis sai välja ravitud.. tugevate mens valude põhjuseks arvati olevat endometrioos..

Kas oskate õelda milles võib probleem olla..kas on põhjust muretsemiseks ja mida soovitate edasi teha ?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Minipillide kasutamisel on sagedaseks kõrvaltoimeks aeg-ajalt esinevad lühemad või pikemad ebakorrapärased veritsused. Tsükliväline pikem veritsus võib tekkida ka siis, kui unustada pill õigeaegselt võtta. Minipillidega on selline veritsus võimalik, kuid kindlasti pole pillidel seost alakõhuvaluga ja kehatemperatuuri tõusuga. Võimalikke kõhuvalu põhjuseid on palju erinevaid. Teil on varem diagnoositud tsüst ja torkiv valu vasakul alakõhus võib olla seotud tsüstiga munasarjas. Kas, millist tüüpi ja kui suure tsüstiga on tegemist, peab täpsustama günekoloogilisel ultraheli uuringul. Kõige sagedamini esineb munasarja follikulaarseid tsüste, kollaskeha tsüste ja munasarja endometrioosi. Mis puudutab iiveldust, siis on see kõikide ravimite üheks võimalikuks kõrvaltoimeks ja seega võib olla seotud minipillidega. Milline on parim lahendus tekkinud murele, saab öelda ikkagi vaid peale günekoloogilist läbivaatust. Kui seostate kõiki kaebusi just minipillide võtmise perioodiga, siis on üks võimalikest lahendustest pillide võtmise katkestamine.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Linguoperatsioonijärgne

Linguoperatsioon ja sellest taastumine on olnud edukas. 9. päeval on järsku vähene heleroosat värvi määrimine. Ei tunne, et kõht valutaks. Kui, siis võib olla mingi väga vähene ebamugavustunne kõhus. Palavikku ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, kui urineerimine korras ja muid kaebusi poel , siis te ei pea muretsema. Haavale asetatud niidid hakkavad sulama ja annavad kerge määrimise.
Lugupidamisega DRKadastik

Loe edasi

Emakaõõne abrasioon

Tere.Olen 41 a.Üks sünnitus.
Viimasel kahel korral on peale mensi määrimine.voolus on pruunikas ja päris palju.Mis mind veel murelikuks tegi et kui määrimine halgas oli alakõhus tuim pidev valu. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Külli! Teile on tehtud kõik vajalikud uuringud,aga ka emakaõõne abrasioonil jäävad polüübid ja submukoossed müoomid umbes 50% kindlaks tegemata.Seega,kui endomeetriumi analüüsi histoloogilise uuringuga ...

Loe edasi

valud

Tere
Olen 45aastane. Mul on selline mure, et umbes pool aastat tagasi eemaldati mul üks munasari tsüsti tõttu. Enne seda olid mul valud, mis peale tsüsti eemaldamist kadusid. Ultrahelis öeldi, et ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kas on teil tsüst teisel pool või ei ole ma tõesti ei oskaks ilma läbivaatlusta õelda. Soovitaks teha ultraheli uuring. Põhimõttelislt on küll võimaik, et ka teisele poole tekib tsüst. Soovitaks ...

Loe edasi

valu kõhus

juba kaks kuud on paremal pool all kõhus selline pidev tuim valu, enne päevi läheb tugevamaks, aegajalt isegi valusad pisted. naisearst ei teinud väljagi, kui sellest rääkisin, nagu ei olekski põhjust ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Ilma Teid nägemata ja analüüse võtmata ei oska öelda, millest võib kõhuvalu põhjustatud olla (günekoloogiline põletik?, liited?, endometrioos?, ussripiku põletik?, munasarja tsüst?). Soovitan ...

Loe edasi

Pruun eritis tupest

Tere!
Minu mure on järgmine: kolmandat päeva tuleb tupest vähest pruuni värvi eritist. Olen pikka aega tarbinud Logesti rasestumisvastaseid tablette ning probleeme pole varem esinenud. Viimane menstruatsioon ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Jätkake Logesti võtmist. Kui määrimine püsib ka teise tsükli ajal, siis pöörduge erakorralisena arsti poole. Dr Kadastik

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi