hormoonravi 29.11.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

LP. dr. Litter



Mul on mure. Nimelt uuringutega avastati, et mul on veres testosterooni tase lubatust suurem. Kas sellest võib olla tingitud liigne karvakasv näol , rindade ümbruses ja kõhu piirkonnas? Kuidas saaks seda likvideerida, sest see on väga ebameeldiv nii elukaaslase ees kui ka tekitab psühholoogilisi probleeme(et tunda ennast kui naine. tunnen , et olen varsti pool-mees). Kuidas sellest lahti saada ning kas seda on võimalik üldse ravida?



Teid ette tänades

Mari-Liis

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Tere Mari-Liis!

Testosterooni tõusust on tingitud liigne karvakasv. Seda on võimalik ravida.

Ravimid ja annused on erinevad.

Pöörduge kindlasi naistearstile.

Lugupidamisega, G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

mida teha?

Tere. Olen 33 aastane naine. Tarbisin üle 10 aasta Marveloni, mille võtmise lõpetasin ja lõppesid ka päevad. Käisin seoses tsüklihäiretega hormoonuuringutel, mis olid korras. Ilmselt stress. Määrati ravi: ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Loomulikult võite kohe peale 1 kuulist ravi uuesti Marveloniga alustada.Menstruatsioon jäi Teil kõige tõenäolisemalt ära pikaajalise pillide tarvitamise järgselt.Siin ei ole mingit vahet,kas teete ...

Loe edasi

Hormoonravi - Activelle

Tere!
Olen 41.a. Avastatud I staadiumi emakakaela vähk, opereeriti kõik seesmised suguorganid. Ühesõnaga mind tehti 10.a. vanemaks ja määrati hormoonravi -
Activelle. Olen nüüd siit ja sealt ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
1. Teid raviti kaasaja nõuetele vastavalt, et pikendada Teie eluiga.
Olete ikka nii vana, kui sünniaeg näitab.
Kuid mõtlete operatsioonijärgset varajast menopausi.
Loe edasi

kliimaks

Kas kliimaksi vaevuste vähendamiseks(kuumahood,valutavad jalad,rahutu uni jms.) kasutatav hormoonravi ja kilpnäärme alatalitluse ravi sobivad kokku?
Aitäh vastuse eest!

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Olge mureta,need ravimid sobivad ideaalselt kokku.

Loe edasi

hormoonravi

Tere!

Olen saanud kunagi (vist) hormoonravi, sest menstruatsioon ei olnud veel 16 eluaastaks alanud ja siis tuli stimuleerida. vahepeal aga olid tsüklihäired ja seda raviti minu mäletamist ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Kaie! Chlostilbegyt on tegelikult antiöstrogeen(seega mitte hormoon,vaid ovulatsiooni stimulaator).Kui see ravim reguleeris Teie menstruatsioonitsükli,siis hormoonravi Te otseselt saanud ei ole.Nii ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi