Jeanine ja "päevad" 01.09.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,

peale mõneaastast pillide võtmise vaheaega (lõpetasin, kuna olid lakkamatud peavalud) hakkasin arsti soovitusel kasutama Jeanine'i. Peavalusid esineb nüüd harva. Jeanine'i olen võtnud tänaseks kaheksa kuud. Algselt (umbes neli kuud) toimus kõik nagu pillide võtmisel ikka, et kui viimane söödud, algas päeva paari pärast menstruatsioon. Nüüd on aga kaks korda menstruatsioon üle kuu ära jäänud ja vahepealsetel kuudel algab ebamäärane vähene pigem pruunikas voolus umbes kolm-neli päeva enne pillide võtmise lõppu (s.t et süüa on jäänud veel kolm-neli pilli). Peale pillide võtmise lõpetamist enam midagi ei tule. Üldiselt on mul "päevad" alati olnud väga korrapärased ja kestnud vaid kuni kolm päeva vähese verevoolusega. Kas on normaalne, et "päevad" hakkavad pillide võtmise ajal? Järgmine korrapärane arsti kontroll oleks nelja kuu pärast. Kas oleks põhjust kohe arsti poole pöörduda?

Tervitustega ja ette tänades,
Jaana.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Teatud pillide korral võib olla nii. et mensesed muutuvad väga vähese verega ja võivad isegi ära kaduda. Mõnikord võib menses tõesti alata enne pillide lõpetamist. Järelikult eelmised pillid sobisid ehk pisut paremini selles suhtes, samas kui peavalud on nüüd kadunud, siis soovitaks ikkagi viimast varianti. Kui te olete pille korralikult reeglipäraselt võtnud, siis rasedust olla ei saaks. Igaks juhuks soovitaks siiski teha ühel hommikul raseduse test. Kui see on negatiivne, siis selline olukord on teile normaalne. Sageli peale mõningast ebakorrapärasust taastub tsükkel jällegi., niisiis muretsemiseks pole põhjust. Tervitades Dr Ülle Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Jeanine pillid ja vähene menstruatsiooniaegne vereeritus

Tere,

Mul on selline probleem, et olen võtnud pille juba peaaegu 1,5 aastat. Päevad on käinud regulaarselt ja kestnud kusagil 3 - 4 päeva, märtsis olid veel tavapärasemast natuke vererohkemad. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere.
Sageli üle aasta nede pillide(Jeanine) kasutamisel tulevad mensesed vähema verega ja isegi harvadel juhtudel vereeritus päris ära jääda. Rasedsust kartma ei pea, kui võtate pille skeemi ...

Loe edasi

Jeanine kõrvaltoime

Tänud Teile siinse nõustamise eest. Esitan siis ka oma mure.
Hakkasin esmakordselt kasutama Jeanine tablette, enne seda olnud tablettidest pikem paus, varem kasutasin teisi tablette. Eelmisel kuul ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Kui te alustasite alles Jeanine võtmist, siis esimesed 2-3 kuud võib olla vahepealne määrimine. Kui kaebus ei möödu 3 kuga, siis peate pille vahetama. Kõike head soovides Dr Kadastik

Loe edasi

Postinor + Jeanine

Tere,
probleem siis järgmine: võtsin Postinori (2tbl korraga), mil kaitsmata vahekorrast oli möödas u 12h. Päevad on jäänud nüüd juba paar päeva hiljaks. Arst kirjutas mulle mõni aeg tagasi Jeanine ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
Pille(Jeanine) tuleb hakata võtma esimesel veritsuse päeval, mis nüüd peale SOS pillide kasutamist tuleb. Kui veritsus lähima paari päeva jooksul ei alga, soovitan teha rasedustesti. Kui ...

Loe edasi

Menstruatsiooni häire?!

Olen 19. aastane neiu, mul on pooleteiseaastane laps. Peale sünnitust hakkasin proovima erinevaid rasestumisvastaseid vahendeid, kuid alates maist 2004 hakkasin kasutama Jeanine´i, mis tundus kõige sobivam. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Kaira! Ärge muretsege,Jeanine on madala hormoonsisaldusega rasestumisvastane vahend ja põhjustab üsna sageli menstruatsiooni ärajäämist.Pidage nädal aega vahet ja alustage uuesti ravimi võtmist.Kui ...

Loe edasi

rasestumisvastased vahendid

Kasutan rasestumisvastast vahendit Jeanine umbes pool aastat. Kas on normaalne, et selle kasutamisega on päevad peaaegu ära kadunud. kui enne oli 4-5 päeva, siis praegult kõigest üks ja seda ka ainult ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
Kui Te soovite, et vereeritus menstruatsiooni ajal oleks suurem, võib alati üle minna suurema hormoonisisaldusega tablettidele.
Edu soovides,
Maie väli

Loe edasi

antibeebipillid

tere.mure selline:olen mitu aastat võtnud tablette diane-35,tsükkel oli korras,kuidviimane kord hakkas veritsema juba enne paki lõppemist.alustasin uut pakki.aga veritsus jäi umbes kuuks ajaks.arst käskis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Jeanine kasutamise ajal võib pillide vabal nädalal esineda minimaalne määrimine või puudub menstruatsioon üldse. Just Jeanini pillidega on veritsuse puudumist sageli. Kui olete pille korralikult ...

Loe edasi

Jeanine beebipillid ja päevad

Tere!
Mul selline mure-olen kaks aastat Logestit söönud mis oli ok(päevade suhtes),siis aga lasin kirjutada endale Jeanine pille(pidid hästi aknele mõjuma).Olen neid söönud kaks kuud,esimene kuu ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillide võtmise ajal võivad igakuised veritsused üldsegi kaduda. Kui see Teid häirib, hakake taas Logesti võtma.
dr. Seemen


Loe edasi

päevad

Tere!

Alustasin esmakordselt Jeanine võtmist, seda menstruaaltsükli esimesel päeval. Nüüd on päevad kestnud juba pool kuud ja ei ole siiani lõppenud. Kaks nädalat enne menstruatsiooni algust ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Esmakordselt pillidega alustades esineb sageli esimese paari kuu jooksul kas pikemaid või lühemaid veritsusi. Kui pille korralikult edasi võtta, kaob veritsus tavaliselt iseenesest. Juhul, kui veritsus ...

Loe edasi

rasestumisvastaste tablettide vahetamine

Tervist,

Olen üle 4 a tarvitanud Logesti rasestumisvastaseid tablette. Tahaksin üle minna madalama hormoonisisaldusega Jeanine tablettidele. Kuidas toimuks üleminek teistele tablettidele? ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Jeanine tabletid ei ole madalama hormoonisisldusega, kui Logest!
Kui plaanite pille vahetada, jätkake 7 päevase pausi järel Jeaniniga.
dr. Seemen

Loe edasi

Algul pillid Jeanine, pärast tavaline spiraal

Tere!
Mul on selline küsimus. Kasutasin 2 kuud pille Jeanine, siis loobusin ja lasin tavalise spiraali panna, nüüd on juba teist kuud spiraal ja päevad kestavad vähemalt 2 nädalat või rohkem, algul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Emakasisese vahendi paigutamise järgselt muutuvad menstruatsioonid tavaliselt pikemaks ja vererohkemaks. 2 nädalat kestev veritsus ja pakitsus alakõhus pole aga normaalne nähtus. Põhjuseks ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi