menstruatsioonihäire? 09.06.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!Mul on tõsine probleem päevadega,menses algas 27.05. ja kuuendal päeval jätkus see pruunika voolusega, mis kestab tänaseni.Täna hommikul ja peale lõunat olid alakõhus üsna tugevad valud, justkui krampi kiskus ja valu kandus ka selga.Nüüd õhtupoole hakkas erituma verd nagu päevade ajal.Ja veel, kuna rinnad on mul alati enne päevi valulikud,siis olen sellega harjunud, kuid sel kuul rindade valulikkus päevade ajal ei kadunud, vaid suurenes hoopis ja tegin igaks juhuks pühapäeval rasedustesti(6.05), mis oli positiivne.Ei kasuta pille ja spiraali lasin eelmise aasta novembris välja võtta, kuna soovin rasestuda, mis muidugi siiamaani ei ole õnnestunud.Olen 28a. ja mul on kaks last 10a. ja 8a.Olen väga mures,sest sellist probleemi ei ole varem esinenud.Oleksin tänulik, kui saaksin natukene teada milles võib olla probleem.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
tegemist võib olla emakavälise rasedusega. Sel korral on iseloomulik pikk määriv vereeritus ja alakõhuvalud. Kas on tegemist emakavälise rasedusega või emakasisese raseduse katkemisega, saab hinnata ultraheli uuringul. Veres määratav rasedushormoon hCG võimaldab hinnata raseduse suurust. Kuna menstruatsioon oli 27.05 ja rasedustest positiivne juba 6. juunil, siis ilmselt on rasestumine toimunud siiski juba mai keskel. Peaksite nüüd kiiremas korras pöörduma arsti poole.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsioonihäired

Tere.

Jaanuar 2015 a. sattusin rohke vereeritusega ja alaseljavaluga haiglasse kus tehti ka väike operatsioon. Operatsiooni käigus eemaldati tsüst (nii väitis günekoloog). Peale operatsiooni ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Tsüklivälise veritsuse ja alaseljavalu põhjus võib olla sama probleemi kordumine. Kuna veritsuse ja valu võimalikke põhjuseid on erinevaid, saab lõpliku lahenduse anda ikka läbivaatus koos ...

Loe edasi

menstruatsioonihäired

Olen 29. aastane , 2 sünnitust. 1.5 aastat tagasi tekkis nö. mensese pikkenemine st. tekkis mõne päevane määrimine, kokku kestab see koos mensesega u. 10 või 11 päeva. selle aja jooksul on 2 korda teostatud ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

TEre. Ususn et probleem on spiraalis. Kui midagi pole leitud muud, siis spiraal võib pikendada menstruatsiooniaega ja soovitaks seega see eemaldada.Dr Kadastik

Loe edasi

menstruatsiooni pole

tere! olen 22.aastane neiu; rasedusi, sünnitusi olnud pole, kindel partner. probleemiks üha ebaregulaarsemaks muutuvad menstruatsioonid. suhteliselt ebaühtlaste vahedega on nad koguaeg olnud (tihti 25, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Menstruatsioonihäired on suhteliselt sage probleem noorte naiste hulgas. Tsükli kõikumised on seotud häiretega munasarjade töös. Kuna Teil on menstruatsioonide vahed pikad, siis on võimalik ...

Loe edasi

menstruatsioonihäired

Tere!
Olen 33 aastane; seni on menstruatsiooniga kõik korras olnud - päevad on käinud väga täpselt ja mingeid vaevusi pole ka esinenud; nüüd pole menstruatsiooni olnud juba 2 kuud-last ma paraku ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kõik Teie poolt nimetatud faktorid võisid mõjutada Teie tervist, kuid arst peab kõik tõestama faktidega.
Palun pöörduge naistearsti plaanilisele vastuvõtule.
Hetkel ...

Loe edasi

Ravim Divina ja menstruatsioonihäired

Tere



Pöördun Teie poole järgmise küsimisega - olen 26.a ning mul pole olnud menstruatsiooni 1,3 aastat. Olen käinud regulaarselt endokrinoloogi juures ja võtnud vastavalt tema ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ka meie apteekides on DIVINA olemas ja kasutatakse seda kaheetapilist hormoonpreparaati klimakteeriliste vaevuste ja östrogeenvaegusseisundite raviks.Ma ei saa pregu küll momendil täit selgust,miks ...

Loe edasi

Menstruatsioonihäired

Tere!



Olen 24. aastane ja sünnitanud pole. Neli kuud võtsin järjest Novynette`i tablette. Menstruatsioon hakkas päev varem, sest jätsin lõpust 2 tabletti võtmata kuna tahtsin, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere Ivika!

Meditsiinis on kõik võimalik.

Teid nägemata võin teoreetiliselt arutleda: võimalik on ovulatoorne veritsus, juhul kui peale tablettide ärajätmist taastus kohe ovulatsioon, ...

Loe edasi

Menstruatsioonihäired

Tere dr. Sekavin.

Mul on tõsine probleem. Tarbisin juulis yhe tsykli vältel lubatud 4 asemel 6 Postinori tabletti. Menstruatsiooni ei tulnud. Septembris läksin naistearsti juurde, rasedust ...

Vastas dr Aire Sekavin

Teie tsüklihäire põhjuseks ongi Postinori vale kasutamine. Kasutades Harmoneti tablette tuleb tavaliselt mensese taoline veritsus peale tablettide võtmise lõpetamist 3-4 päeval. Kui Teil veritsust ei teki, ...

Loe edasi

menstruatsioonihäired

Tere! Sünnitasin eelmisel aastal, oktoobris. Enne rasestumist esinesid pidevalt menstruatsioonihäired, vahest ei olnud menstruatsiooni 3 kuud, vahest kestis poolkuud. Enne rasestumist võtsin kaalust maha ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Maria! Kui Te kasutate praegu rasestumisvastaseid tablette,siis need ilmselt

Teile ei sobi.Kahjuks ei ole Te kirjutanud,mis on selle preparaadi nimi.Tavaliselt vähendavad rasestumisvastased ...

Loe edasi

menstruatsioonihäired

Menstruatsioon on olnud kogu aeg samasugune - alati 7 päeva ja rohke vereeritus, mõnikord ka vereklimpidega. Pole arsti poole pöördunud, kuna mingit valu ega muid ebameeldivusi pole tundnud, kuid äkki ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tõenäoliselt teil midagi viga ei ole,kuid selleks,et välistada mingeid haigusi- pöörduge siiski oma arsti poole.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi