postinorist mõjutatud tsükkel 27.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Võtsin 23.dets postinori, kõrvalnähtudena lubatakse veritsust 2.-3. päeval, mul tuli 5ndal (28.dets) ja kestis 3 päeva ja see oli mul tegeliku tsükli keskpaik. Eelmine menses oli 14.dets. Jaanuaris pole päevi olnud, 14.dets-st on 45 päeva möödas. Ma saan aru, et tsükkel on sassi löödud, aga kas on võimalik kuidagi siiski ennustada, et millal nüüd päevad hakkavad või kus ma oma tsükliga olen? Tegin 24.dets. rasedustesti, oli negatiivne.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Soovitaks teha uus test kuna tegite 24 dets. Võibolla eksite, tegite 24 jaan. Siis vähemalt rasedust ei tohiks olla. Sellise tsüklihäire korral on raske öelda millal täpselt tuleb tsükkel. Ultraheli kontrollil emaka limaskesta paksus võib mingil määral oletada aega. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

postinor-2

Tere!
Olen 20-aastane neiu, olen mitu aastat võtnud antibeebipille Jeanine, kuid sel sügisel otsustasin tervislikel põhjustel, et teen paarikuuse pausi. Kasutasime elukaaslasega kondoomi, eelmisel ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Neiu!
Teil on õigus, reeglina tekib SOS pillide kasutamisel m tsükli häire tüüpi veritsus.
Kui alustada uuesti antibeebipillidega, siis peab rasedus olema välistatud ja peaks ära ...

Loe edasi

Liiga pikk tsükkel

Tere!
Lõpetasin mai kuus rasestumisvastaste pillide võtmise. Peale seda oli tsükkel väga ebakorrapärane (kõikudes 43-65 päevani). Nüüdseks on jäänud 45p. pikkuseks. Kas 45p. tsükkel on liiga pikk ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui 45 päeva on jäänud stabiilseks menstruatsioonide vaheajaks ja Teid see ei häiri,siis ei ole muretsemiseks põhjust.Kui soovite aga rasestuda ja tsükkel on anovulatoorne,siis oleks vaja uurida,kas ...

Loe edasi

minu mure

Tere doktor!



Võtsin eile Postinori. Täna ei tunne ma ennast enam äragi. Käivad peal tujud äärmustest äärmustesse, nutan koguaeg, pea valutab. Ja just hakkasin tundma seda 5-6 tundi ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Hormonaalse postkoitaalse kontratseptsiooniga kaasneb kõrvaltoimeid üle 50%-l juhtudest.need on iiveldus,oksendamine,peavalu ja verejooksuhäired,aga sellega ei kaasne ohtu tervisele.Arvan,et homseks ...

Loe edasi

tsükkel

Tere!

Probleem on järgmine : sünnitusest on möödas 1 aasta, ennem seda oli menstr. 5-6 päeva pikk, küllalt vererohke igal menstr.päeval. Peale sünnitust on tsükkel nüüdseks taastunud, kuid ...

Vastas dr Aire Sekavin

Sünnituse järgselt võib muutuda nii tsükli pikkus kui vereerituse rohkus. Kui Teie tsükkel on regulaarne (33-35 ) , rasestumisega ei ole olnud probleeme, arvan , et muretsemiseks ei ole praegu põhjust ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi