vere rohkus päevade ajal 24.07.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere!Olen 27.a sünnitanud naine.Viimasel poolel aastal on tekkinud väga suur vere eritus päevade aja ~3 esimest päeva.Poole tunniga on normal suurusega tampoon nii täis,et jookseb lahinal läbi.Ei ole kunagi kasutanud pille ega ka spiraali.Tavaliselt kaasnevad ka väga suured vere klomid.Kas see on normaalne või saaks midagi teha? aitäh

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Vererohkete menstruatsioonide põhjusi on palju: emakamüoom, polüüp, emaka limaskesta paksenemine, hüübivushäired jne. Põhjuse väljaselgitamiseks tuleks pöörduda arsti poole. Ultraheli uuringul saab täpsustada müoomi olemasolu, mõõta emaka limaskesta paksust jt.
Ravi sõltub põhjusest, üheks efektiivseks vahendiks on hormonaalne emakasisene vahend.
K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tere taas!

Sain teilt vastuse 5.12,seoses halvalõnalise vooluse kohta peale konisatsiooni.Kuid ei saanud vastust oma teisele küsimusele,mille ka esitasin.See oli kas tohin siis või ei tohi tampoone kasutada päevade ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Otsest vastunäidustust tampooni kasutamiseks ei ole,aga mina soovitan siiski kasutada hügieenisidemeid. Siis puudub otsene kokkupuude emakakaelal olevale artefaktile.Kirja teel on kaunis raske eristada ...

Loe edasi

Vähene ja pruun vereeritus

Olen 33.a ja on soov rasestuda. Eelmise aasta okt katkes rasedus , peale seda olen tarvitanud Harmoneti. Mure järgmine, päevade ajal on vereritust vaid paar päeva ja veri valdavalt pruun. (vere hulk vähenes ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kasutades rasestumisvastaseid pille on tavaline, et vereeritus menstruatsiooni ajal on vähene. Kui Teil on vereeritus vähene ja määriv ka ajal, mil Te pille ei kasuta, soovitaksin ultraheliga ...

Loe edasi

palju verd menstruatsiooniga

Tere! Sünnitasin 13 kuud tagasi 35aastasena 2.lapse (vahe esimesega 13 a). Menstruatsioon taastus u 5 kuud tagasi. Vahe korrapärane. Aga muret teeb vere rohkus. Esimesed korrad arvasin, et pärast pikka ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Peaksite minema oma günekoloogi vastuvõtule ja tõenäoliselt oleks vajalik ultraheliuuring kontrollimaks emaka limaskesta paksust ning võimalikke muutusi emakas (müoomisõlmed või adenomüootilised ...

Loe edasi

bakteriaalne vaginoos

Tere! Lihte kysimus: kas Metronidazoli võib võtta ka päevade ajal? Ja kas ravi ajal võib vahekorras olla, kui kasutame kondoomi?

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
Loomulikult jätkeke metronidasool-ravi ka päevade ajal, kondoom on ravi kestel äärmiselt vajalik.
Edu soovides,
Maie Väli

Loe edasi

valulik menstruatsioon

Lgp. doktor!

Olen 37aastane. Viimase paari aasta jooksul on mul menstruatsioonid muutunud väga valulikuks, see isegi raskendab töötegemist. Võtan menstruatsiooni aja jooksul ära umbes 10 - ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kindlasti on tegemist m.tsükli häirega. Kahtlus jäb endometrioosile ja ka liidetele väikeses vaagnas peale (mädast) operatsiooni. Soovitaksin plaanilist diagnostilist laparoskoopiat ...

Loe edasi

Polygynax ja päevad

Kas Polygynaxi kasutatakse ka päevade aja?

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Mensese ajal ei soovita ravi kasutada, jätkake või alustage peale mensese lõppu. Dr.Kadastik

Loe edasi

menstruatsioon ja seks

Kas pahade päevade ajal võib seksida?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui veri vahekorra ajal teid ei häiri, on kõik OK.
dr. Seemen

Loe edasi

päevad

Tere Dr. Katrin Seemen

Mind teevad murelikuks minu päevad. Viimase aasta jooksul on nad muutunud, nimelt vere hulgas on tükkid ja mõni kord päris suured. Kas on see normaalne? Lisaks tahan ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kas Sa oled peale aborti külastanud ka naistearsti? Ilma läbivaatuse ja ultraheli uuringuta pole kahjuks siiski võimalik sinu mure põhjust selgitada.
dr. K.Seemen

Loe edasi

menstruatsioon

Tere,

olen 22. aastane ja minu küsimus oleks järgmine:

kui räägitakse, et muret tuleks siis tunda, kui menstruatsioonid on valulikeks muutunud, aga kas on see ka halb nähtus, kui ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere 22.aastane neiu!

On põhjust rõõmustada, et menstruatsioonid on muutunud vähem valulikuks. Kui valu möödub, ei põhjusta elukvaliteedi langust siis ei oma ta ka kliinilist tähendust.
Loe edasi

logest

Tere doktor!

Olen üle kolme aasta võtnud logesti.Mingisuguseid kõrvalmõjusid ei ole esinenud - päevad käivad hästi regulaarselt, tean isegi kellaaega. Küsimus on selline, et eelmiste päevade ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!

Logesti tarvitamise foonil on irduv emaka limaskest nii õhuke, et erituva vere vähesuse tõttu võibki vereeritus olla pruunikat värvust või ainult "määrida".

Seega arvan, et ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi