VALUD JALASÄÄRTES JA LABAJALGADES 10.11.15 / Veresoontekirurgia

Külastaja küsib:

JALAD , JUST SÄÄRED JA LABAJALAD KIPUVAD PÄEVA PEALE VALUTAMA.
Jalad hakkavad kergesti külmetama.

Arst vastas:

Veronika Palmiste-Kallion

dr Veronika Palmiste-Kallion

Kardiovaskulaarkirurg

Tere!


Diabeedi puhul on ootuspärane mitmete erinevate organsüsteemide kahjustus. Kuna varasemad haavandid on ära paranenud, nahaplastika jäi peale, siis tõenäoliselt ei ole tegemist väga väljendunud arteriaalse verevarustuse häirega. Võimalik, et valusündroom on seotud pigem diabeetilise närvikahjustuse arenguga. Soovitan kindlasti arutada olukorda oma perearstiga ja endokrinoloogiga - nemad teavad, kuidas kaebust leevendada. Võite ka pöörduda veresoontekirurgi vastuvõtule, kuid soovitavalt tavajärjekorras.
Mida saate ise oma seisundi leevendamiseks ära teha? Ülekaalu olemasolul langetage kaalu ning kindlasti hoidke oma diabeet kontrolli all!


Tervitades,
Veronika Palmiste

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Veresoontekirurgia

varikoos

Täpselt aasta tagasi algasid valud päraku piirkonnas, mida pidasin hemorroididest põhjustatuks (mul on nii välimised kui sisemised, aga nad pole mulle kunagi varem häda teinud). Valutav ala oli algul selgelt ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!



Aitäh, et selle küsimuse oma kaebuste näitel esitasite. Vast saab mõni teinegi lisaks Teile natuke selgust.
Sünnitamata ja raseduse läbi elamiseta väikevaagna varikoos ...

Loe edasi

Veenilaiendid ja saun

Tere!

Viimase kuu jooksul on tekkinud mure, et saunas käies veenid säärtel ja labajalgades suurenevad silmnähtavalt ning muutuvad valusaks. Valu takistab seejuures ka kõndimist. Mul on diagnoositud ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!

Soojas ning pingutusel on füsioloogiliselt määrtud et nahaalused veenid laienevad ning on rohkem nähtaval - see on üks osa meie termoregulatsioonist.
Teine asi on valusündroom ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: