jalad täpilised 30.06.15 / Veresoontekirurgia

Külastaja küsib:

Jalad on punase-täpilised,täpilisus ulatub poolde säärde,nagu oleks veri naha all.Hiljem muutuvad täpid pruuniks,aga ei kao.

Sääred kihelevad,istuva töö tõttu on jalad õhtuks turses ja siis eriti punased.kasutan kõrgvererõhu ravimeid üle 10 aasta,ülekaalu tõttu ka koormustaluvus nõrk.

Arst vastas:

Veronika Palmiste-Kallion

dr Veronika Palmiste-Kallion

Kardiovaskulaarkirurg

Tere!


Teie kirjelduse alusel võiks olla tegemist vaikselt areneva tsentraalse venoosse puudulikkusega ning muutused, mis nahal on, jäävad sinna alles. Edasise ravi (eelkõige südameravi) ja kaalulangetamise eesmärk on hoida olukorda hullemaks minemast.
Kui vererõhuravi on adekvaatne (vererõhuväärtused igapäevasel mõõtmisel on arsti poolt määratud piirides), südamepuudulikkuse nähte ei ole (Teie perearst hindab neid iga kord, kui tema juures käite), siis jääb vaid kaalulangetamisega tegeleda. Tursesündroomi korral peate hakkama päeviti kompressioonsukka või põlvikut kandma. Kõige selle eesmärk on aeglustada nahakahjustuse kulgu säärtel ning ära hoida hiljem mitteparanevate haavandite teket.

Loodan, et minu vastusest oli Teile abi.


Tervitades,
Veronika Palmiste

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Veresoontekirurgia

Lihasatroofia

Здравствуйте,

За последний год сильно атрофировались мышцы левой ноги, cначала голени, потом и бедра. Больная нога стала значительно худее здоровой. Стало очень трудно подниматься по лестнице, ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!

Enamus juhtudest on diagnostika ateroskleroosi puhul lihtne - labajala pulsside katsumine. Meie, veresoontekirurgid, eeldame, et perearstisüsteemis saadakse sellega hakkama. Kui pulsid ...

Loe edasi

veenilaiendid mõlemal jalal

olen aastaid hädas mõlema jala veenilaienditega ja mõned korrad on ka opereeritud ,eelmise aasta mais lõigati Rakveres vasaku jala veene (põlvest allapoole),kuid aasta pärast olid armide kõrvale tekkinud ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!

Arvan, et kõige olulisem on aru saada kompressioonravi eesmärgist - retsidiivide puhul on see minu arvates kohustlik. Tabletti ega määret ei ole veel olemas, mis seda asendaks.

Loe edasi

Katkiste kapillaaride katmine tätoveeringuga 2

Tere!

Kirjutasin juba korra seoses katkiste kapillaaride tätoveeringuga katmisega, kuid ei saanud küsimusele vastust.
Kas tätoveerimine vôib kapillaare rohkem kahjustada?
Soovin ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Selgitan siis veel - sõltub kui sügavale tätoveering Teie puhul ulatub. Garantiisid ei ole ja sõltub ilmselt konkreetse tätoveerija kogemusest.

Veronika Palmiste

Loe edasi

Katkiste kapillaaride katmine tätoveeringuga

Tere!

Minu mõlemal jalal (eriti reitel) on katkised kapillaarid. Kuna ravida neid ei saa, otsustasin katta ühe laigu tätoveeringuga. Kas see võib kuidagi ohtlik olla ja kapillaare veel rohkem ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!

Soovitan enne tätoveeringu tegemist proovida skleroteraapiat - pildil olev ei ole minu arvates liiga väike selleks protseduuriks.
Tätoveeringuga veenilaiendite katmist olen näinud, ...

Loe edasi

Jalavalu

Tere!Vasak jalg jalg teeb muret.Algas see umbes2.5 kuud tagasi kubemevaluga.Samal ajal oli ka samal pool ristluuvalu.(seda esineb mul kevaditi aiatööd tehes)Mõlemad vaevused kadusid,kuid siis tekkis kintsu ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!


Kirjeldate tundlikushäiret - tegemist ei ole veenilaiendite operatsioonijärgse kaebusega. Minu soovitus on pöörduda kiropraktiku konsultatsiooni (kui tahate asjaga kohe pihta ...

Loe edasi

Lõhkenud veresoon?

Tere,
Leidsin hommikul oma jalalt suure verevalumi, mis valus ei ole. Jalga ära löönud ei ole, aga ehk pingutasin õhtul aias tööd tehes kükitades. Mul on viimase kolmveerand aasta jooksul jalgadega ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!


Inimestel, kellel tekivad kergelt jäsemetel hematoomid ja on nii tekkinud aastakümneid, ei ole reeglina tegemist mõne keerulise haigusega. Eriti, kui konkreetsel inimesel on ...

Loe edasi

valutav ja turses varvas

Valutab suur varvas,muutus tumedamaks ja on veidi turses.Eriti valulik on varba ots.Sama jala sääremarja valu peale ca 150 m.käimist,valu tõttu pean natuke aega seisma.
Pereõde diagnoosis sissekasvanud ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!


Palun saatke mulle meil veenilaiendi@gmail.com - kkirjeldate praegu varbagangreeni ning ükski salv seda terveks ei ravi.


Tervitades,
Veronika Palmiste

Loe edasi

veresoontelaiendid

Tere. Mul on juba palju aastaid veenilaiendid paremal jalal, varem olid mõned, kui mul oli istuv töö. Nüüd viimased neli aastat on olnud rohkem seismist ja neid laiendeid on tekkinud juurde. Nad ei põhjusta ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!

Enamus veenilaiendeid on aastaid kosmeetilised ning ei pruugi kunagi tekitada sellist nahakahjustus, mille tõttu peaksite arsti juurde pöörduma.
Kindlasti on ka kosmeetilisel puhul ...

Loe edasi

rasedus ja veenilaiendid

Tere, Olen 30. nädalat rase. Jalgadel olid enne rasedust väikesed veenilaiendid. Rasedusega on nad vist lõhkenud ja nüüd on pool säärt sinine ja valutav. Sama ka teise jalaga, aga veidi vähem. Viimane ...

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!

Raseduse jooksul on normaalne, et varem vähenähtav olnud veenilaiendid muutuvad suuremaks.
Loodan, et tugisukkade all peate silmas ikkagi sukki (kogu jala ulatuses kompressiooni), ...

Loe edasi

Mis see on?

Aasta tagasi tekkis laiguke ise ütles et sääsepunnist. Aga kuna ta on invaliid ja pole 10 aasta kodu toast teiselt korruselt välja saanud. Pöördusin teie poole

Veronika Palmiste-Kallion

Vastas dr Veronika Palmiste-Kallion

Tere!


Tegemist on naha toitehäirega, mille kõige sagedasem põhjus võib olla veenilaiendite olemasolul, just need samad veenilaiendid. Kui veenilaiendeid ei ole, siis võib olla põhjus ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: