Probleem söömisega 07.04.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Asi algas sellest, kui mul 2 nädalat tagasi tuli kõhuviirus, kõht oli lahti, oksendasin ja süda oli paha. Umbes kolme päevaga läks kõige hullem mööda, aga ikka veel tunnen, et ei saa normaalselt süüa. Peale söömist on mul alati kuidagi selline halb tunne. See ei ole selline iiveldustunne nagu kõhuviiruse korral oli, aga kõhus on halb tunne ja toit nagu ei tahaks kõhus püsida. Mis võiks selle põhjuseks olla?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võimalik, et mao-sooletrakt on veel pärast viiruse põdemist tundlik ja vajab taastumiseks aega. Kasu võib taastumisel olla mao poolt toodetava happe hulka vähendavatest ravimitest (omeprasool, pantoprasool, vm), kuid soovitan selles osas siiski oma perearstiga nõu pidada.
Parimatega, dr.Ehala