Kehakaalu probleem 28.01.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen 27a meesterahvas ja suure kehakaaluga, pikkust on mul 188cm ja kaal on 147 kg. Kuhu ma peaksin pöörduma, et saaksin konsultatsiooni, et mis enda kehaga edasi teha, et kehakaalu vähendada? Liigun vähe, kuna töö on juba selline, et olen autojuht.
Parimate soovidega
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui teil on võimalus tulla Tallinnasse konsultatsioonile, kutsun teid enda vastuvõtule. Registreeruda saate aadressil toitumine@kliinikum.ee või meestekliinik@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala