Kuidas alla võtta? 06.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, ma olen 1.62 m pikk ja kaalun 55 kilo, mis on iseenesest normaalne, kuid sooviksin olla 50. Kas oskaksite soovitada tervislike toitumiste viise. Ma ei tahaks dieedile jääda, kuid lihtsalt kaalu langetada. Ma teen trenni(jooksmine, trenashöör), jalutan palju jms.. kuid sooviksin olla veidikene saledam.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna olete oma pikkusele vastavas normkaalus, siis ei pea kaalulangust vajalikuks. Kui soovite oma praeguse menüü üle vaadata ja seda vajadusel korrigeerida, olete oodatud vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala