Libiido langus 30.10.06 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

Tere!

Olen 28 aastane meesterahvas ja probleemiks vähenenud huvi seksi vastu. Kasutan juba pool aastat antidepressante (cipralex). Infolehel on seksuaalhäired ühe kõrvalmõjuna ka kirjas. Kui sagedane see siiski on, et antidepressantide kasutamisega kaasneb libiido langus. Samas oli ka huvi madal enne tabletikuuri algust (ilmselt siis depressioonist ja stressist) u pool aastat ja neuroloog arvas et cipralexi kasutamisega saab ka selle asja korda. Kas on mingeid ravimeid (alustades looduslikest ja käsimüügist saadavatest kuni retseptiravimiteni) mis aitavad tõsta libiidot (ka ravikuuri ajal). Ei taha ainuüksi sellepärast ravikuuri katkestada kuna üldiselt on see ravim enesetundele hästi mõjunud.

Arst vastas:

Vladimir Vihljajev

dr Vladimir Vihljajev

Günekoloog

Meestekliinik Tallinnas

Tere. Antidepressantid võivad langetada libidot. Võite proovida X-potentsi(tribulus terrestrise ekstakdi), käsimüügil suures apteegis. 1 kapsel kaks korda päevas, 1 kuu aega. Soovitan ikka pöörduda meie juurde ja kontrollida meestehormoonide (testosteroni) niivo. Vladimir

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

Libiido langus

Tere. Minu libiido tase on langenud pärast laste saamist. 2. rasedust järjest. Vahekorrad abikaasaga on viimasel ajal kaks korda nädalas. Tunnen, et seda on vähe. Heameelega seksin hommikuti, kuna vaid ...

Lemme Haldre

Vastas dr Lemme Haldre

Tere
Teie liibido tase on täiesti normaalne. See, et elu jooksul toimub väikene kõikumine ühes või teises suunas käib eluga kaasas. Puhkus ja stressivaba elu soodustavad liibidot. Kuidas seda saavutada ...

Loe edasi

Libiido langus

Mure järgmine. Minu libiido tase on väga madal. Olen ise õnnetu ja tõsised probleemid on tekkinud tänu sellele ka abikaasaga. Vahekorrad abikaasaga on praktiliselt lakanud olemast. Kuna ma ise ie tule ...

Lemme Haldre

Vastas dr Lemme Haldre

Tere
Teie kirjas on väga vähe infot. Nimetatud valdkonna taga võivad olla nii meditsiinilised kui ka suhteprobleemid. Võimalik on ka see, et Teiega on kõik korras, lihtsalt inimeste vajadused on ...

Loe edasi

Antidepressant

Olen 28 a meesterahvas ja olen juba kord küsinud antidepressandi (cipralex) negatiivse mõju kohta seksuaalelule. Esitan Teile selle kohta veel paar täpsustavat küsimust.

1.Milles seisneb cipralexi ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere. 1. Üldjuhul nn. antidepressantid mõjutavad kesknärvisüsteemile, konkretselt peaajule. Üks kõrvaltoimetist - need kutsuvad uimasus ja rahustavad ja sellga tekib libidolangus (tegelikult toime ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi