Erektsiooni häire 08.12.05 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

Tere!
Selline mure et olen oma tüdrukuga 3 kuud tuttav olnud esimesed 2 kuud oli kõik korras aga siis ühe korra mul millegipärast vajus ära eelmängu ajal. Nüüd kogu aeg kui oleme koos mõtlen selle peale ja ei suuda enam peaaegu üldse oma tüdrukuga magada mõtlen et ei suuda äkki aga samas tahan seda õudselt ja lähen närvi ei suuda keskenduda ja kõhus läheb imelikux ja ei suudagi enam. Arvan et tegu on mingi psüholoogilise probleemiga.
Mõtlesime osta sextarvete poest mingeid tablette et ehk neist kasu.
Ehk oskate Teie mind aidata ja nõu anda mis peax tegema sest lahku minna ka ei taha sellepärast kuna meeletult armastan teda
Ettetänades: Jaanus

Arst vastas:

Vladimir Vihljajev

dr Vladimir Vihljajev

Günekoloog

Meestekliinik Tallinnas

Tere. Voib arvata et teil on tõiesti psüholoogiline probleem, või arstide keeles nn. ebaõnnestuse kartus või neuroos. Juhtub tihti. See on nagu kinnine ring, mida rohkem sa mõtled selle peale, seda rohkem sa kindel, äkki ei suuda sa täita oma kohustusi. Reeglina hästi aitab Viagra, teil võib olla aitab 0,5-0,3 tabletti 30 min ennem vahekorra sisse võtmiseks, see annab vendumus. Soovitan nii teha esimesed 2-3 korda, pärast juba proovida ilma neid. Kõrvalmõjud nendel minimaalsed ja mingi teist ohtu ei ole. Küsige retsept arsti käest.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

Erektsiooni häire

Tere.
Küsimus puudutab minu seksuaalelu. Soovis astuda partneriga vahekorda siis kõik toimib nagu peaks, erektsioon, iha,tunded. Kuid siis peagi erektsioon kaob. On olukordi kui erektsioon säilib ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Probleem on tüüpiline ja paljudel meestel esineb. Nähtavasti on psühholoogilise algusega (põhjusega). Soovitan tulla konsultatsioonile, räägime siin pikemalt ja kindlasti leiame sellest olukorrast ...

Loe edasi

Erektsiooni häire

Käisin umbes kuu aega tagasi teie juures vastuvõtul, kus probleemiks oli eesnääre. Tehti mitu uuringut ja kirjutati välja 2 ravimit: Ciprinol ja Xatral. Kui enne esines erektsiooni häireid vahel harva, ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Tavaliselt ravikuuriga see ei ole tingitud. Ma arvan et võtke kõik ravimeid korralik lõpuni ja siis tulge konsultatsioonile. Soovin edu Vladimir Vihljajev

Loe edasi

Erektsiooni häire.

Tervist. olen ka ennem Teie poole pöördunud ja sain teie käest levitra retsepti, pikka aega oli kõik korras(2aastat), kuid nüüd sama probleem ehk oleks telefonitsi võimalik ka retsepti tellida?
...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Retsepti järgi ikka peate tulla kohale. See on nn lühivisiit, maksab 200 kr. Võite tulla tööpäevadel 8-16,00, Gonsiori,3. Regisrtatuuri tel. 5331 8008 Soovin edu Vladimir

Loe edasi

erektsiooni häire

Probleem seisneb selles, et seksuaal vahekorral juba mitmendat korda järjest ei teki seemnepurset. Küsiksin abi mida tuleks ette võtta.

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere. Arvan et teil on eesnääre põletik. Tasub tulla vastuvõtule, teeme uuringud, leiame põhjust, pakkume lahendusi. Soovin edu, Vladimir

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi