probleem 01.09.05 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

tere.olen 25 a.noormees.alustan siis päris algusest et asjaga sott oleks.oma niinimetatud seksuaalelu alustasin masturbeerimisega 14-15 aastaselt,see kestis siis pidevalt esialgu küll harvem aga mida aeg edasi siis aina intensiivsemalt.paari aasta möödudes lisandus peenisega masturbeerimisele ka anaalselt masturbeerimine,esialgu küll harva aga selle tipphetk oli siis umbes 20-24 eluaastani.16 eluaastaselt proovisin esmakordselt kanepit ja sellele lisandusid muud mõnuained(amfetamiin,ectasy)mida tarbisin siis aktiivselt kuni 21 eluaastani(muideks kanepist olin täiesti sõltuvuses)kuskil 19 aastaselt siis avastasin et olen depressioonis ja aasta aega võttis siis aega et pöörduda arsti juurde.suurimaks põhjuseks depressiooniks pean oma kõnehäiret(kogelust)hakkasin kõneteraapias käima ja psühhiaater kirjutas prozacit(6 kuud),samal ajal käisin ka psühholoogi juures.asi toimis ja aitas, sain üle oma kõneprobleemist ja tohutust ärevusest ja kartusest suhtlemisel.aga kuskil hingepõhjas oli ikka seksuaalne rahuldamise küsimus-et siis suhete loomine minu jaoks on ikka väga raske ja piinarikas,et tekkis jube hirm seksi ees et ei saa hakkama ja üleüldse vastikus.aga sellel ajal otsustasin ikkagi lõpuks proovida seksuaalakti ka vastassugupoolega ja esialgu siis alkoholi uimas või narkouimas.mitte otsides partnerit vaid ostes seksi(prostituut)ja seda tegin ma üsna palju kordi:)aga probleemiks siis orgasmi saavutamine.esimesed korrad olid üldse potensti probleemid(et siis vaimsed)aga oraalse seksi puhul sai peenise kõvaks.orgasmi ei järgnend ja peas haamerdasid sundmõtted-et saada orgasmi.aga ectasy uimas tundsin ennast väga hästi ja kindlalt aga orgasmi jälle polnud.ükshetk siis otsustasin loobuda igasugustest mõnuainetest aga tehes seda järk järgult,kuigi narkoga tegin peaaegu et päevapealt lõpparve.mõni aeg möödus ja proovisin siis kaine mõistusega seksi(jälle prostituut)ja see oli ikka kole ärevusest ülekuhjatud kogemus aga see koosnes ainult oraalsest vahekorrast(et siis minule tehti oraalseksi)ja lõpuks tuligi seemnepurse.järgnevad korrad proovisin vaginaalset ühet aga lihtsalt -täiesti tühi tegevus ,mõtetu raiumine:)püüdsin küll mõelda igasugu erutavaid asju aga ei.nüüd on siis asi nii kaugel et kaks aastat tagasi hakkas tagasi tulema depressioon.aga ma venitasin selle tunnistamisega kuni eelmise aasta sügiseni-siis toimus ikka müstika(vererõhk155,kohutavad unehäired,lihaspingedjne)arsti juurde pöördusin uuesti märtsis-olen nüüd neli kuud tarbind AD esialgu kaks kuud zolofti(see tegi mind täiesti suguvõimetuks-järeldades seda sellest et igahommikune erektsioon oli kadund)jätkan ka psühhoteraapiat,palju on sundmõtteid olen rääkinud nüüd ka seksuaalprobleemidest ja järgmine kord teen sellest täpse ülevaate psühholoogile.vahepeal tekkisid tunded tütarlapse vastu ja seksuoloog rammul soovitas vahetada rohtu(wellbutrin)sellest aga tulid kohutavad kõrvalnähud(depressiooni ägenemine,tasakaaluhäired)aga seksuaalfunktsioon paranes.kannatasin kuu aega.nüüd siis uus rohi (just alustasin)coaxil.tagasi seksi juurde-umbes 1,5 aastat tagasi avastasin enda jaoks interneti ja kogematta sattusin sellisele saidile kus transvestiitide porno.ja ennäe tekkis jube erutus seda jälgida,lausa sõltuvus, lihtsalt vaatamisele järgnes masturbeerimine seda jälgides-kui ma nüüd mõtlen siis minu fantaasiad masturbeerimisel on homoseksuaalsed aga kui mulle meeldib keegi naisterahvas siis see vajadus kaob(vaadata transvestiitide pornot ja masturbeerida)ja kui tavaelus vaatan meest siis erutus puudub???tervislik seisund on hetkel üsna tuim ja halb ikkagi-peas pressib juba eelmisest sügisest(olen käinud neuroloogi juures ja ajuuuringutel-pidi olema depressioonist)millega siis tegu? kas surun oma homoseksuaalsust maha,ei julge tunnistada või on see erutus tekkinud ebaõnnestumistest heteroseksis(või siis orgasmi saavutamatusest heteroseksis)?praegu ikkagi jätkub see arvuti taga masturbeerimine-see on tõsine sõltuvus aga rohtude söömise ajal on see muutunud harvemaks ennem oli ikka igapäev ja vahest mitu korda päevas.kui olen mitu päeva vahele jätnud siis tekib kohutav kiima tunne ja soov endale ära teha:)vahepeal polnud interneti võimalust siis taastus niiöelda see vana variant-et siis masturbeerisin nii peenisega kui anaalselt.(arvuti ees tehes anaalne masturbeerimine on toimund paaril korral)ja peale seda nagu mingiks ajahetkeks tunned kergendust ja siis järgmine päev on pea jälle norgus ja valdab jõuetuse tunne.minu seksuaalvahekorrad ongi piirdunud prostituutidega.normaalkorras pole nii kaugele jõudnud ja üldse, siis pole mina nagu sellist otsustust üles näidanud et tahaks seksida, vaid huvi on olnud naisterhva poolt ja mina siis asjaga kaasa läind ja ühelhetkel toppama jäänd.paar aastat tagasi käisn ka kellegi seksoloog vihljajevi juures kes kirjutas levitrat:)aga viimane vahekord oli kolm kuud tagasi ja proovisin siis pool levitrat võtta -erektsioon oli korralik -täiesti tühi tunne, et siis mina nagu ei teinudki midagi -prostituut tegutses-olin nagu laip.ma saan aru et mul on ikka tohutu alaväärsuskompleks seksuaalosas ja see haamerdab minu peas juba kaua kaua!mulle tundub et minu seks ongi masturbeerimine-ja sellest nõiaringist välja tulla on vaja seksuaalpsühholoogi abi.samas võib tegemist olla bi seksuaalsusega aga kuidas selgust saada ,fantaasiad võivad ju olla ega neid täitma ei pea!tahan olla õnnelik,sest oma loomuselt olen aktiivne ja lõbus,seltskondlik.vaadates minu masturbeerimis arvu olen väga seksuaalne inimene ilmselt see ka põhjus minu tervisehädades-et ei saa oma õiget erutust.ootan vastust-ette tänades.päikest!!!

Arst vastas:

Lemme Haldre

dr Lemme Haldre

Kliiniline seksuoloog

Erakliinik Elite

Tere
Mulle tundub, et olete ise oma olukorda põhjalikult analüüsinud ja leidnud ka mõningaid vastuseid. Püüan teha kokkuvõtte.
Alustasite masturbeerimist 14-15a., mis on tüüpiline alustamise aeg paljudele noortele. Praegu olete 25a. ja kuna Teil seksuaalpartner puudub, siis pole ka praegu masturbeerimises midagi imelikku. See, kas olete homo- või heteroseksuaalne ei oma praegu mingit tähtsust (küllap selgub see ajapikku). See, millega iseenda aitamisel tegelda, on hoopis praegu midagi muud.
Mulle tundub, et sõltuvusest Te päris vabanenud ei ole, lihtsalt üks sõltuvus (narkootikumid) on asendunud seksisõltuvusega. Kirjutate, et Teil on alaväärsuskompleks - võimalik, et mõlemad sõltuvustegevused omavad Teie elus ühte ja sama kompensatoorset rolli. Praeguste partnerite abil olete saanud "ärevusest ülekuhjatud kogemuse" (sõnad Teie kirjast), millega ei kaasne orgasmi, mis omakorda tekitab sundmõtteid stiilis ("ma pole nii hea kui teised"). Need mõtted omakorda sunnivad Teid ennast pidevalt piitsutama, et tõestada vastupidist. Olete praegu suletud ringis. Primaarne oleks siin mitte potentsi ravimite ja prostituutidega ennast turgutada, vaid tegelda ebaotstarbekate mõtete ja ärevuse ringi katkestamisega (selleks on psühhoteraapias oma tehnikad).
Seksuaalsuhetes, aga tuleks minna ajas tagasi ja alustada sellest, mis 15-16a. tegemata jäi (s.t. alustada romantikast ja lihtsalt nn. meeldiva partneriga käimisest ning liikuda ajas aeglaselt edasi). Näiteks võib tuua liiklustrauma läbiteinud inimese, keda ei saa kohe panna tantsima. Enne tuleb tal õppida istuma, seejärel seisma, kõndima ja viimases järjkorras tantsima...
Kui käite indivduaalteraapias, siis võimalik, et alguses sobiks Teile kognitiiv-käitumisteraapia, aga edasi soovitan lisaks mingit grupiteraapiat (näit. Kaupo Saue grupid).
Soovitan otsida ka iseenda jaoks relaksatsioonitehnikaid ja muid võtteid, mis aitaksid Teil vaimselt suuremat tasakaalu leida, siis tuleb seksuaalne pool Teil ilma pingutamiseta ise järgi.
Seksuaalsed häired on Teie puhul sekundaarselt tekkinud ja tõenäoliselt mööduv nähtus.
Päikest Teilegi!
Lemme Haldre

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

Erektsiooni probleem

Tere. Vanus 19 ning on tekkinud probleem erektsiooniga, muidu kõik ok ja esineb suvalistel aegadel ja erutuse puhul, ka eelmängu, kuid täpselt vahekorda astumise ajal kaob ära. Varem pole sedasi olnud, ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere. Võib arvata et see on stress. Kui üks kord ebaõnnestus,siis inimene mõtleb ja ootab järgmist ebaõnnestusest. Soovitan tulla meie juurde - pakkume lahendusi. Neid kindlasti olemas. Soovin edu, Vladimir

Loe edasi

probleem

Probleem siis järgmine: erektsioon on lühiaegne, st. vajub ära isegi enne vahekorda astumist ja seemnepurse tuleb kiirelt.

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere. Tulge vastuvõtule, võtame analüüsid, räägime pikemalt,leiame lahendusi.Kindlasti aitame. Vladimir

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi