Hirm.. 22.07.05 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

Tere...

Olen 30aastane mitte suitsetav ja alkohooliga mitte liialdav vabaabielus olev mees.Oma elukaaslasega olen koos olnud 10 aastat..ja nüüd siis selline probleem et pool aastat tagasi tundsin et mul on erektsiooniga probleeme kuid asi sai aetud ja parnter ei saanud midagi aru.....Ja sest ajast peale ei saa sellest mõttest lahti see aina süveneb ja süveneb kuigi kõik on korras kumiseb peas mõte et minust on saanud impotent ja kogu lugu...Ja sellest on saanud meeletu hirm ning mõttlen sellest iga minut ,sekund ja tund kui kõnnin tänaval vahin kõiki naisi ja mõtlen et kas ma temaga saaksin hakkama.Olen proovinud neid mõttesid peast välja saada aga see on võimatu olen sellest rääkinud ka oma naisega tema ütles et mul pole ju midagi viga ja et ära põe aga mina põen ikka ja jälle . Käisin ka meestearsti juures kes mind ära kuulas ja ütles et kui mu kartus peaks tõesti ükskord tõeks saama siis on olemas igasugu ravimid mis aitavad .....Jah, nädal aega olin rahulik aga siis elasin oma hirmudega omas mullis edasi....
Ja nüüd siis on asi niikaugel et suudan rahulik olla ainullt siis kui peenis on kõva kui kivi...ja selleks aitab netiporno ..Ja seetõttu tegelen eneserahuldamisega NELI korda päevas pluss veel seks naisega ülepäeva millega saan suurepäraselt hakkama ......Aga psüholoogiline probleem on alles ja ei kao kuhugi.......

Paluks abi mida pean tegema ja kuhu minema sest enam ei suuda selle probleemiga olla...

Tänan tähelepanu eest ja ilusat suve

Arst vastas:

Lemme Haldre

dr Lemme Haldre

Psühholoog-psühhoterapeut, kliiniline seksuoloog

Erakliinik Elite

Tere
Seksuaalses mõttes olete terve. Ilmselt kinnitas seda teile ka meestearst. Ilmselt on Teil tegemist ärevushäirega, mille üheks väljendumise viisiks on korduvad automaatmõtted impotentsusest. Põhjused selliste mõtete tekkeks võivad olla väga erinevad.
Soovitan pöörduda psühhiaatri vastuvõtule. Tõenäoliselt vajate tabletiravi koos psühhoteraapiaga. Ravi on enamasti ambulatoorne. Minu vastuvõtule psühhoteraapiaks (Elite kliinikusse Tartus) võite soovi korral pöörduda alates augusti keskpaigast.
Soovin ilusat suve.
Lemme Haldre

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

Sexs.

Tere. Tutvusin 72 aastae daamiga,kuid sexs pole võimalik,sest temake ei saa mind endase lasta kuna see on valus. Daam ei ole üle kuue aasta vahekorras olnud. Minu peenise ümbermõõt on umbes 13cm. Mida ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Nähtavasti niisugused probleemid on seotud naiste eaga – et naiste tupp kaob oma elastsust ja niiskust. Soovitakse kasutada libestit, kindlasti pöörata rohkem tähelepanu eelmängule, Olemas ...

Loe edasi

titan gel

Tere! Kuidas suhtuda anutud tooe lubatud peenist pikendavasse toimesse? Tundub uskumatu igatahes.
http://cpagoods.com/ee/titan-gel-eesti.html

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Minu suhtumine on pigem skeptiline! Selle tüübi määrded nimetakse soojendavaks kreemid. Need tõesti mõjuvad verevarustusele, aktiveerivat seda, kasutakse enne seksvahekorda just eelsoojendamiseks. ...

Loe edasi

Viagra mõju?

Tere! Olen 49a. mees. Suhe lõppes 3 a. tagasi ja siiani ei suuda unustada endist kaaslast. Ja seoses sellega uutes vahekordades olles ei suuda normaalselt vahekorras olla, kukub ära. Varem sellist asja ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Reeglina erektsiooni ravimeid ei kutsu eriti miski kõrval mõjusid. Mõnikord näonahk punetab kergesti, harvem nina läheb kinni, võimalik ka kerge peavalu või peas tiksutamine. Tavaliselt 15-20 ...

Loe edasi

Мой мужчина боится женщин

Женщина 34 года и мужчина 37 лет.
Познакомились на сайте знакомств, мужчина проявлял интерес в общении, но как только дело доходило до реальной встречи, мялся. Мне это надоело, взрослые люди, симпатичные, ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Добрый день! Случай в общем-то распространенный, с подобными проблемами мужчины обращаются довольно часто. Думаю что ваш диагноз верен - в голове у партнера страх и неуверенность (т.н. синдром ...

Loe edasi

mehel puudub seksiisu

Minu mehel (32a) puudub viimasel aastal huvi seks vastu. Oleme koos elanud kaks aastat, millest viimasel aastal oleme vahekorras olnd üksikud korrad. Nendel üksikutel kordadel on see ka juhtunud hommikul.. ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Mitmeid tegurid võivad mõjutada meeste seksuaalsusele (libiidole) pigem need on seotud vaimse tervisega (nn. psühho-emotsionaalsed - seotud tujuga, peaajuga, igasugused hirmud, mõtted jne), samal ...

Loe edasi

Erektsiooni ja seemnepurske häired

Minul on viimase neljal kuul probleemid erutusega. Meil on püsisuhe 17 aastat naisega ja kõik oli nagu hästi, kuid augustis tuli välja, et temal armuke. Oleme üritanud oma suhteid klaarida ja minna edasi, ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Probleem on selge ja väga levinud meeste soos eriti peale 45-50 elu aastaks. Kahjuks kahe-kolme lausega ei ole võimalik selgitada millest on põhjust ja mida tasub teha / ette võtta. Üldjuhul ...

Loe edasi

Sportimine kroonilise prostatiidi ravi ajal

Senise aktiivse tervisesportlasena (ratas,jooks,ujumine,suusatamine) tabas mind ootamatu diagnoosina krooniline bakteriaalne prostatiit. Sümptomid on talutavad - surve jalgevahel, mõninad urinineerimishäired. ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Kabe ja doomino juurde võib lisada ka laua tennis. Aga tõsiselt rääkida organismi normaalseks toimimiseks vajalik korralik vereringe. Põletiku ajal vere varustamine on häiritud siis halveneb ...

Loe edasi

Munandid

Tere!
Kas te saaksite välja kirjutada mingisuguseid valuvaigistusi?
Lugesin internetist et valutamise teel võib tekkida munandivähk, kuigi perearst ütles et vere andmise proovid olid korras ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Kui on vajalik siis võin välja kirjutada vastavalt ravimeid, vaid ennem soovitan tulla konsultatsioonile ja teostada vajalikud uuringud (analüüsid). Munandi valu reeglina ei ole seotud munandivähiga, ...

Loe edasi

Munandid

Tere!
Määrasite eelmine aasta hormoonasendusravi, kuna jõin ka alkoholi ravi ajal, aga paremaks ei ole läinud vasak on väike ja parem on ka väiksemaks läinud nüüd ehk siis halvema poole.Valud hakkasid ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Hormonaal asendav ravi ajal mõni kord munandid võivad väiksemaks muuta (tegelikult mitte väiksemaks vaid pehmemaks mis annab mulje et neid on väiksem). Mõne kuu jooksul peale ravi kuuri see ...

Loe edasi

ESP

Tere
Kuidas saaksin tulla teie vastuvõtule, et siis määraksite mulle SSIR antidepressante või siis suunate mind mõne hüpnotisööri konsultatsioonile.

Arst vastas:
Vladimir Vihljajev

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Võtke ühendus meie kliiniku registratuuriga, pange ennast kirja ja tulge vastuvõtule. Kui soovite kiiremas korras siis toimub tasuline visiit, kui nõus oodata siis võite tulla HK visiidile ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi