mure... 26.05.05 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

Tere!Olen 19.a.neiu ja oma poisiga(21.a.)olen koos olnud juba pea poolteist aastat,kuid viimasel ajal on meil voodielus probleeme,mis mulle tõsiselt muret teevad.
Enne oli kõik parimas korras ja ma väga nautisin temaga seximist,kuid viimasel ajal on see muutunud.Nimelt algas kõik peale abordi tegemist umbes 2 kuud tagasi.Ma tahan oma poisiga küll väga magada,kuid kui me juba armatseme,ei tunne ma mitte midagi-ma tunnen end täiesti tühjalt ega suuda sel ajal üldse millelegi mõelda,pea on täiesti tühi ja on pigem tunne,et ei tahakski üldse seksida.Nautida ei suuda ma seda üldse.
Ma ei mõista,millest säärane tunne on tekkinud,kas see on seotud ikkagi abordiga,ehkki ma sellele otseselt ei mõtle enam üldse?Või võib see olla kaudselt seotud ka sellega,et hakkasin peale abordi tegemist Logesti tablette võtma?Oleksin väga tänulik,kui saaksite mulle mingit nõu anda,olen väga mures ega oska probleemi lahendamiseks midagi ette võtta.Ma armastan oma poissi väga ega taha,et see aja jooksul meie suhet segama hakkaks...Palun aidake!

Arst vastas:

Lemme Haldre

dr Lemme Haldre

Kliiniline seksuoloog

Erakliinik Elite

Tere
Saan kirjast aru, et viimase paari kuu jooksul on Teie elus mõndagi toimunud. Alustada võiks hetkest, millal saite teada oma rasedusest ning sealt edasi minna ... kuni abordi sooritamiseni.
Tavaliselt ei ole see naisele kerge - kahtlused, otsuse tegemine, meditsiiniline protseduur ise ja selle käigus suhtlemine meedikutega. Vahel on naises selle protsessi käigus kaks poolt - üks mis ütleb, et abordi tegemine on antud situatatsioonis õige, teiselt poolt närib kahtluse uss. Selle protsessi käigus tekib ka paarisuhete ümberhindamine. Mõnikord oodatakse partnerilt sellel ajajärgul senisest suuremat emotsionaalset toetust.
Abort on meditsiiniline protseduur ja kahtlemata mõjutas see nii Teie keha kui ka hinge. Paljud naised tunnevad sellise protseduuri järgselt sama mis Teie. See mõjutab ka partnerite intiimelu. See, et Te abordile teadlikult ei mõtle, ei tähenda seda, et selle mõju oleks möödas. Alateadvuses on see Teiega kaasas.
Tore, et Teil on partner, keda armastate ja kellega saate koos olla.
Kui tahate olukorrast üle saada, siis on siin Teie noormehel suurem roll kui Teil endil. See, mis Teid praegu aidata võiks - on turvatunde ja kindluse taas -tekitamine. Andke oma partnerile teada, mida Te vajate ja selgitage, et vajate endise olukorra taastumiseks aega.
Võimalik, et Teie vahel on ka suhtesse puutuvaid läbirääkimata asju, mis ootavad ühist arutamist. Võite pöörduda alati ka minu või mine teise paarisuhetega tegeleva psühholoogi vastuvõtule.
Tervitades Lemme Haldre

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

mehel puudub seksiisu

Minu mehel (32a) puudub viimasel aastal huvi seks vastu. Oleme koos elanud kaks aastat, millest viimasel aastal oleme vahekorras olnd üksikud korrad. Nendel üksikutel kordadel on see ka juhtunud hommikul.. ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Mitmeid tegurid võivad mõjutada meeste seksuaalsusele (libiidole) pigem need on seotud vaimse tervisega (nn. psühho-emotsionaalsed - seotud tujuga, peaajuga, igasugused hirmud, mõtted jne), samal ...

Loe edasi

Erektsiooni ja seemnepurske häired

Minul on viimase neljal kuul probleemid erutusega. Meil on püsisuhe 17 aastat naisega ja kõik oli nagu hästi, kuid augustis tuli välja, et temal armuke. Oleme üritanud oma suhteid klaarida ja minna edasi, ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Probleem on selge ja väga levinud meeste soos eriti peale 45-50 elu aastaks. Kahjuks kahe-kolme lausega ei ole võimalik selgitada millest on põhjust ja mida tasub teha / ette võtta. Üldjuhul ...

Loe edasi

Sportimine kroonilise prostatiidi ravi ajal

Senise aktiivse tervisesportlasena (ratas,jooks,ujumine,suusatamine) tabas mind ootamatu diagnoosina krooniline bakteriaalne prostatiit. Sümptomid on talutavad - surve jalgevahel, mõninad urinineerimishäired. ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Kabe ja doomino juurde võib lisada ka laua tennis. Aga tõsiselt rääkida organismi normaalseks toimimiseks vajalik korralik vereringe. Põletiku ajal vere varustamine on häiritud siis halveneb ...

Loe edasi

Munandid

Tere!
Kas te saaksite välja kirjutada mingisuguseid valuvaigistusi?
Lugesin internetist et valutamise teel võib tekkida munandivähk, kuigi perearst ütles et vere andmise proovid olid korras ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Kui on vajalik siis võin välja kirjutada vastavalt ravimeid, vaid ennem soovitan tulla konsultatsioonile ja teostada vajalikud uuringud (analüüsid). Munandi valu reeglina ei ole seotud munandivähiga, ...

Loe edasi

Munandid

Tere!
Määrasite eelmine aasta hormoonasendusravi, kuna jõin ka alkoholi ravi ajal, aga paremaks ei ole läinud vasak on väike ja parem on ka väiksemaks läinud nüüd ehk siis halvema poole.Valud hakkasid ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Hormonaal asendav ravi ajal mõni kord munandid võivad väiksemaks muuta (tegelikult mitte väiksemaks vaid pehmemaks mis annab mulje et neid on väiksem). Mõne kuu jooksul peale ravi kuuri see ...

Loe edasi

ESP

Tere
Kuidas saaksin tulla teie vastuvõtule, et siis määraksite mulle SSIR antidepressante või siis suunate mind mõne hüpnotisööri konsultatsioonile.

Arst vastas:
Vladimir Vihljajev

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Võtke ühendus meie kliiniku registratuuriga, pange ennast kirja ja tulge vastuvõtule. Kui soovite kiiremas korras siis toimub tasuline visiit, kui nõus oodata siis võite tulla HK visiidile ...

Loe edasi

ESP

Tere
Minu mureks on ESP, ehk siis ei kesta suguakt piisavalt kaua. Olen selle leevendamiseks käinud eesnaha lõikusel, kuid sellest pole olnud väga palju abi. Viimasel ajal olen kasutanud tuimestavat ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! ESP on väga palju levinud! Tegelikult see ei ole haigus vaid see on normi variant ehk liiga kõrge eesnaha (suguti otsa) tundlikus. Selleks vähendamiseks kasutakse kas lokaalsed ravimeid ...

Loe edasi

Erektsiooni häired ja testosteroon

Tere olen hädas erektsiooni häiretega ja vähene seksi isu kas see võib olla testosteroonist mul mõõdeti testosteroon 10 kas see võib olla põhjuseks? Kas 10 on liiga vähe 32 aastase mehe kohta? Ma ei suitseta ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Meesterahva käitumine ja muidugi seksuaalne käitumine (sh seksi isu ja õige erektsioon) kindlasti seotud seksuaal hormooni nivooga (mitte ainult testosterooniga). Tähtis isegi mitte üldtestosterooni ...

Loe edasi

Seenhaigus

Mul on eesnaha all mingid villid. Tänaseks arvan, et see on seenhaigus. Need tulevad ja lähevad, aga päris ära pole viimase pooleteist aasta jooksul kadunud. Enne teie vastuvõtule tulekut otsustasin siit ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! See on pigem nahahaigus. Need tabletid mida te saite, ehk Fluconazol on just seenevastane ravim, ka Klotrimazol kreemi. Kuna need ei aidanud siis nähtavasti ei ole see seenhaigus. Soovitan ...

Loe edasi

Enneaegne seemnepurse

Probleem seisneb selles, et kui partneriga olen vahekorras siis ei suuda üle poole minuti vastu pidada. - pool minutit on veel hästi. Probleem sai alguse kusagil pool aastat tagasi ja peale seda pole mitte ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Jah, seda võin nimetada enneaegse seemnepurskena. Kuna varem oli kõik korras ja see probleem ilmus hiljuti, siis võib arvata et olemas miski põhjus, näiteks põletik sugusüsteemis (prostatiit?), ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi