tabletid ja organism 23.05.02 / Ravimid

Külastaja küsib:

Tere! Mind on juba pikka aega arstid nö närvi ajanud, et kui on halb enesetunne, et siis kohe tablette sisse ajama. Miks? Miks on vaja kurnata organismi? Loomulikult teatud haiguste puhul on see arusaadav. Kas ei oleks võimalik looduslike vahenditega hakkama saada? Eriti kurb on see, et rasedale määratakse erinevaid tablette....lihtsalt ei saa aru. Milleks? Olen ka (VÄGA HARVA) tarvitanud valuvaigisteid, kuid algul püüan ise organismiga võidelda või siis rahustavaid looduslikke teesid juua, mis ka mõjuvad! Loomulikult on see iga inimese enda teha, kas võtta tablett või mitte. Ootan Teie poolset arvamust suure huviga!
Ette tänades!

Arst vastas:

Kalle Kurvits

dr Kalle Kurvits

Proviisor

Tartu Uus Apteek

Tere,

Loodusravi aitab tihti hästi, enamasti paljude pisemate hädade vastu. Kui aga on tegemist tõsise haigusega, siis mina küll ei riskiks kritiseerida 10 aastat õppinud arsti ja asendada määratud tablettravi ravimtaimeteedega.

Viimase aja suur tendents on antidepressantide kasutamine. Kardan, et see võib vahel varjutada mõne tõsisema häda kui kaebleja seisundisse põhjalikult süüvimata talle antidepressant määrata.
Parim soovitus on vahetada arsti. Ka nemad on inimesed.

Kalle Kurvits

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Ravimid

tupeseen

Kas käsimüügiravimid: VAGISAN, FEMIGEL ja NISORALI tabletid aitavad tupeseene puhul ja kas on apteekides äkki muud efektiivsemat käsimüügiravimit selles valdkonnas? Olen viimased neli kuud söönud GEFILIUS ...

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,



Vagisan ja Nizoral on retseptiravimid. Femigeli tehakse teepuuõli baasil ja seda võiks proovida küll. Gefilus on piimhappebakteritest tehtud preparaat ja polegi ravim iseenesest. ...

Loe edasi

kaltsiumglükonaat

Kas kaltsiumglükonaadi tabletid on ohutud? Kas ei põhjusta need veresoonte lupjumist? Kui mitu tabletti täiskasvanu päevas maksimaalselt tohib võtta ja millest tuleb vastupandamatu isu nende järele? Tänades ...

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,



Mingi ravim ei saa olla päris ohutu. Veresoonte lupjumine aga ei tähenda seda, et seda põhjustab lubi (kaltsiumisool). Vastupandamatu isu võib olla tingitud sellest, et teie ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: