Hormoonspiraal ja veritsus 06.02.19 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere,

mai kuus paigaldati mulle hormoonspiraal. Viimased pool aastat polnud mingit veritsust. Sellel ajal kui oleks päevad pidanud olema, oli ehk üks päev natuke määrimist. Nüüd aga viimased korrad on sellel ajal kui päevad peaksid olema, nädal aega veritsus ja orgasm enne seda valulik. Kas on võimalik, et spiraal paigast nihkunud ning peaksin kiiremas korras günekoloogi juurde pöörduma või on see normaalne, et päevad tulevad endisel kujul tagasi peale poolt aastat?

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere, hormoonspiraaliga on kas vähese verega menstruatsioonid või puuduvad üldse. See võib ka muutuda nagu teil. Juhul kui vereeritus on suur nagu tavamenstruatsiooni ajal, siis peaksite kindlasti minema günekoloogile, võimalik, et spiraal on hoopis väljunud või nihkunud nt emakakaela. DRKadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Abort

Tere, 3 nädalat tagasi tegin tabletabordi, veritsust väga ei ole enam, kuid pruunikat asja ja hästi vähe ka verd vahepeal tuleb siiamaani välja ja vahepeal ka väikseid vereklombikesi umbes 4mm ja väiksemaid, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 21-aastane

Tablettabordi järgselt võib määrimine ja veritsus kesta kauem, sest see meetod on organismi säästvam kui kasutada prostaglandiine ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: