Pillide katkestamine poole lehe pealt 07.05.14 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere! Tarvitasin Yasminelle pille. Elukaasalsega on ammu teemaks olnud rasestumine. Tagasi on meid (rohkem küll mind) hoidnud mehe töö väljapool Eestit. Nüd olen jõudnud endas selgusele, et suudan last kasvatada ka mehe pideva kõrvalolekuta. Ühesõnaga lõpetasin pillide võtmise, aga tegin seda poolelt lehelt (võtsin ära 7 esimest pilli). Miks? Sest mu mees on 2-3 nädala pärast (mil peaks olema esimene "päris" ovalutsioon) kodus. Kui oleksin lehe lõpuni võtnud, siis oleks ovalutsioon tõenäoliselt jällegi sattunud aega, mil teda tükk aega pole. Sain medõest sõbranna käest väga pahandada, et lõpetasin poole lehe pealt. Nüüd olevat mul tsükkel lootusetult sassis jne. Ise olen aru saanud, et pärast pillidega lõpetamist võib tsükli korrapäraseks muutumine nii või naa aega võtta, et siis väga vahet ei ole, kas kõpetan lehe lõppedes või poolepealt. Nii et kindlat tsüklit ja ovalutsiooni aega ei saa mõlemil juhul ette ennustada. Kas ma saan sellest õigesti aru? Enne tablettide võtma hakkamist (1,5 aastat tagasi) oli tsükkel korrapärane. Kui 7 aastat tagasi samuti pillidest loobusin (tol korral tarvitasin neid küll ainult 5 kuud), olid kohe päevad korrapärased.

Küsimus siis, kas tegin suure karuteene endale ja rasestumisplaanile pillide poolepealt lõpetamisega? Kui nüüd selgubki, et tsükkel on ebakorrapärane, kas on mingit ravi sellele, mille ajal oleks võimalik rasestuda?

Tänan!

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. loomulikult peaks pillide lõpetamisel arvestama sellega et lõpetama peaks karbiga. Nüüd ega midagi hullu ka pole, lihtsalt tsükkel tuli varem ja kas mensesed hakkavad regulaarselt käima või ei seda on näha edaspidi. Mingit ravi ei pea tegema, jälgige oma tsüklit poole aasta vältel. Kui on probleem, siis peaksite pöörduma günekoloogile. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Pillide lõpetamine poole lehe pealt, võimalik rasedus

Tere! Lõpetasin Yasminelle pillide võtmise poole lehe pealt 5. mail. Olin selleks ajaks võtnud 7 pilli. Poole lehe pealt lõpetasin kuna mul on pigem kõrge vererõhk, mis pillide võtmise ajal (2,5 kuud) ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Andmetest selgub, et olete 29-aastane.
Vastused:
1) see on normaalne, et pärast antibeebipillide võtmise lõpetamist ei ole siiani veritsus alanud, veritsus võib olla ...

Loe edasi

Rasedus...

Tere! Olen Triin, 23 aastane.
Olen tarvitanud rasedusvastaseid tbl Jeanine juba pea 6 aastat- sooviksin Teilt teada:
1) kui tekib soov beebiootele jääda, kas siis võiks proovida kohe peale ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Pillide lõpetamise hetkest võite kohe rasestuda, mingit kahjulikkust pole leitud. Kui pillide ajal juhtub rasestumine, siisi pole ka leitud kahjulikkust lootele ja ei pea rasedust katkestama. KÜll aga ...

Loe edasi

rasedus

mul on rsaeduse 13 nädal?aga ma ei taha seda last sünnitada,mida ma teha saan?peab olema mingi võimalus olen nendest kuulnud.aborti saab teha 11 ja poole nädala pealt,kas laps kasvab siis nädalaga nii ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
1. Te saate pöörduda koheselt naistearstile nõustamiseks ja vajalikeks analüüsideks
2. Soovimatu rasreduse katkestamine naise soovil on Eestis lubatud kuni 11 nädalat.
Loe edasi

rasedus

tere
olen võtnud ca 6 a järjest beebipille cilest. nüüd juunis tuli soov laps saada. katkestasin lehe poole pealt (lugesin sellest portaalist, et tabletilehe poole pealt katkestamine pole see üldsegi ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Kristi.
Tänud ilusate soovide eest.
Kui Teil enne pillide kasutamist oli ebaregulaarne tsükkel, on võimalik et ka pärast kasutamise lõpetamist ei ole Teie tsükkel regulaarne. Kuue kuu ...

Loe edasi

mure...

Tere, kas lõpetades poole tsükli pealt rasestumisvastaste tablettide (Jeanine) võtmise, võib tekkida mingeid komplikatsioone ?

Kui uuesti akata võtma karbi algusest...kas siis pean jälle ootama ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Krissu!
Kui pillide tarvitamine lõpetada, siis tekib menstruatsioonitsükli häire tüüpi vereeritus.

Pille alustatakse alati 1. menstruatsiooni päevast või 7-päevase pausi ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: