ravimimõju rinnapiimale 08.12.07 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Lp.Dr.Kadastik
Mul on selline mure, et kolm kuud on keisrilõikest möödas ja arsti juurde pöördudes võttis arst tupeproovi ja sain vastuseks, et tupes on põletik.(vooluse lõhn oli ebameeldiv,pruuniks,määrimine ei tahtnud kuidagi lõppeda).Ravimiks kirjutati FLAGYLI (500 mg).Arst soovitas panna ravimit tuppe üle päeva. Kahjuks jäi mul arsti käest täpselt küsimata, milline oli diagnoos,arvan ise, et bakteriaalne vaginoos.Kuna toidan last rinnaga, olen väga mures, milline on selle ravimi mõju rinnapiimale ja kas peaksin rinnaga toitmise katkestama.
Ette tänades
Triin

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Imetamise korral Metronidazol tupe kaudu on väiksema toimega kui suu kaudu, kuid siiskii seda väga ei soovitata. Bakteriaalse vaginoosi korral oleks sobilikum Dalacin kreem. tuppe.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

DALACIN V 100mg ja imetamine

Tere. Minul selline mure, et mul on hpv viirus. Tüve ma ei oska õelda, tean et see oli üsna kõrge. Mure seisneb selles, et kuu aega tagasi määras mulle arst Dalacin V tupeküünlad. Lugesin infolehest, et ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Andmetest selgub, et olete 23-aastane.
Teil on diagnoositud papiloomiviirusinfektsioon.
Dalaciniga saab ravida emaka kaela põletikke. Lokaalne ehk paikne ravi ei mõju ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: