sos-pillid ja verejooks 21.02.07 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

tere! ja jätkuvalt jõudu! siin aga minu mure. paraku juhtus nii, et enese rahustuseks võtsin igaks juhuks sos-pilli, nädalake hiljem algas veritsus mis läks üle tugevaks verejooksuks, kestvuseks ligi viis päeva, nüüd aga määrib samuti juba mitmes päev, seega 11.02 algas ja 21. 02 ikka veel määrib. kuigi on mul ka ilma tsükklisse vahele sekkumata päris pikad päevad koos lõpumäärimisega kokku nädal, olen nüüd ikka päris ehmunud ja murelik. samas pean tunnistama, et hetkel on vägagi stressi rohke periood. ei mäleta täpselt ka tableti nime, kuid postinoor see polnud, sellega on mul paraku ka kogemus aga mitte midagi sellist. seekord oli pakis ka ainult üks tablett. siiani on päevad käinud ka ilusasti nagu kellavärk. SOS- pille ei tarvita ma aga sugugi endale aru andmata, kahe aastajooksul on see mul nüüd teine kord.

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. Kõik SOS pillid võivad põhjustada tsüklihäireid. Ususn,e teie probleem on tingitud sellest. Sellepärast SOS pille kasutada ainult väga äärmisel juhul.. Nüüd soovitan alustada pillidega nt, mis reguleerib teie tükli ära. Igal juhul minge günekoloogi poole. DR Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Rasedaks jäämine

Tere mul on suur mure nimelt olid mul päevad 27.10 tsükkel on tavaliselt 28 -29 päeva
7.nov ööse olin mehega vahekorras otsustasime,et lükkame lapse saamise edasi ja 9 nov hommikul kell 10 võtsin ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, kindlalt ma seda ei oska öelda, kuna SOS pillid pole ju ka 100%. Samas need pillid võivad organismi hormoonid segi paisata ja suurema tõenäosusega rasestusite ehk 11,nov vahekorra järgselt.
DR ...

Loe edasi

SOS-pill ovulatsiooni ajal

Tere! Olen 40-aastane ja kasutan pikka aega siiani õnnestunult rütmimeetodit. Paraku juhtus paar päeva tagasi äpardus ja just ovulatsiooni esimesel päeval. Võtsin SOS-pilli ja nüüd küsimus selline: mil ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. SOS pillid reeglina mõjutavad tsüklit ja ka basaaltemperatuuri. Võib tekkida määrimine, tsüklihäire ja soovitaks kasutada kondoomi kuni tsükli reguleerumiseni. Basaaltemeoratuurile lootma jääda ei ...

Loe edasi

SOS pillid

Tere,

Mul on selline mure, et olin pühapäeval 25.04 viimati vahekorras ja ei kasutanud kondoomi, kuigi olime ettevaatlikud. Nüüd aga on päevad juba 4 päeva hilinenud ja tekkis hirm, et äkki ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere! SOS pillid aitavd kuni 72 tundi vahekorrast. Soovitaks ainult spiraali panekut kasvõi ajutiselt(kui pole vastunäidustusi) esimese nädal jooksul vahekorra järgselt. Viljastatud munarakk liigub emakasse ...

Loe edasi

sos pillid...

tere!mul nimelt selline kysimus...kuidas mõjub tervisele see kui võtta sos pille liiga tihti...


ette tänades E

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud E.!
Mõjub halvasti, tekitades m.tsükli häireid, sest SOS-pillides on "löökannus-kõrge annus" hormooni.
Pidev kasutamine madaladoosiliste pillide puhul on õigem ja ohutum.

Loe edasi

sos-pillid ja veenilaiendid

olen 35.aastane nelja lapse ema. mul on ühel jalal tugevalt nähtavad veenilaiendid. rasedusvastaseid pille ma kunagi kasutanud ei ole, nüüd aga sooviksin kasutada sos-pille. vahekorrad on harvad, kuna ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

SOS pillid ei ole soovitavad veenilaiendite korral. Seega soovitaks PHARMATEXI gloobulid või kreem. Sadaval apteegis. Spiraal oleks ka hea.
Dr.Kadastik

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: