Ultraheli ja raseduse suuruse mitte kokkulangevus 20.12.06 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere, käisin ultrahelis, rasedust päevade järgi 32+4 nädalat. UH järgi BP 8,1 (30,2), kõht 26,7 (33), reis 5,8 (30,6) ja kaal 1803 gr. Süda lööb regulaarselt, looteveed normis. Arsti arvates võib tegemist olla kasvupeetusega ka tundus talle, et lapse süda oli kuidagi väga suur. Ta küll ütles, et ta pole UH spetsialist ja suunas edasi uuringutele ja et võibolla pole midagi hullu, kuid väike hirm tekkis ikka. Ka eelimne UH 19 nädalal näitas last väiksemana kui päevade järgi. Kas selliste andmete põhjal võiks kahtlustada kasvupeetust ja mida see tähendab ja endaga kaasa toob. Samuti sooviks teada, et mida võiks tähendada see, et süda on liiga suur. Eelmise UH ajal mingeid kõrvalekaldeid organites ei leitud.
Parimatega Kati

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Kati!
Viimase menstruatsiooni 1. päeva järgi arvutatakse raseduse matemaatiline suurus.
Loote tegelik suurus määratakse ultraheliuuringul. Vahe võib olla +- 2 nädalat, sest ajaline sünnitus on 38.-42. nädalal.
Teie rasedus on 31-33 nädala vahel.
Ei saa kommenteerida Teid uurinud arsti arvamust, sest ultraheliuuring on osaliselt subjektiivne, konkreetse arsti silm ja käsi määravad.
Soovitan pöörduda Erahaiglasse Fertilitas tasulisele ultraheliuuringule dr.Marek šois. Telefon registratuuris 6059600.
Arvan, et suure tõenäosusega vajaksite lisainformatsiooni ja nõustamist. Nii suure loote puhul ei ole ju midagi võimalik teha. Ta sünnib sellisena, nagu ta on.
Julgen arvata, et ehk on mõned asjad ülepaisutatult ületähtsustatud.
Soovitan oma kolleegi.
G.Litter
www.naistearst.ee

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

SOS pill ja rasedus

Tere!

Mul on tsükkel üsna ebaregulaarne. Menstruatsioon oli 22.-27.04 ning järgmine algas 42 päeva hiljem ehk siis 2.06, kestis kuni 6.06. Kolm päeva peale seda, olin vahekorras ning juhtus ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 29-aastane

Peale SOS pilide tarvitamist tekib reeglina veritsus, sest tegemist on hormoonide löökannusega, see ei ole tavapärane ja m tsüklile ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: