Pille mure 04.06.05 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Palun Teie abi! Minul kerkis üks juba aegunud mure taas päevakorda. Nimelt löpetasin ras.tab. vötmise 1.5a tagasi. Tsükkel jäi regulaarseks,29p,kuni 9ks kuuks,siis aga alates septembrist algasid vereeritused tsükli keskel--oli n.ö päevade tunne, ilmselt siis ov ajal,ja järgmisel päeval,ühe päeva jooksul,tuli verd--seejärel oli tsükli löpuni köik normaalne ja nii 4kuud järjest. Tsükkel oli muutunud ebaregulaarseks 24-35p.Käisin ka erakliinikus köikvöimalikke proove andmas,avastati pap.viirus,kolposkoopia ja teised proovid korras. Aga vereerituse pöhjusele vastust ei saanudki. Jaanuarist eritused löppesid,kuni eelmine kuu kordus sama.
Kas vereeritus tsükli keskel vöib pöhjustada mitterasestumist
Kas tsükli keskel tuntav n.ö päevade tunne ala köhus on ovulutsiooni ajal,ennem vöi pärast
On siis üldse ov---nt. 31p 14-ndal päeval enne uut tsüklit
35p 21-ndal
31p 17-ndal
26p 9-ndal
Loodan väga,et minu mure polnud väga arusaamatu,
Teid ette tänades Pille.

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Pille!
Vastan Teie mitmele versioonile:
-Ovulatsioonide ajal võib olla määrivat vereeritust tupest ja tuntavat alakõhuvalu ühel pool väikevaagnas, need sümptomid peaksid mööduma vähemalt 48 tunni jooksul. Kui teised patoloogilised seisundid on välistatud ja ovulatoorne veritsus on tõestatud, siis ravi vaja ei ole.
-M. tsükleid 21 - 35 päeva peetakse normi piirides olevaks ja need ravi ei vaja.
-On vajalik täpsustus: Kas PAP testis olid muutused? Kas avastati HPV - inimese papilloomi viirus?
-Ovulatoorne veritsus üksi ei ole viljatu paarisuhte põhjuseks.
-pinge allkõhus on siis, kui munasarjast irdub munarakk ehk toimub ovulatsioon
35 - 21, 31 - 17 on õiged, 26 - 12. vahekord on soovitav 2 päeva enne ovulatsiooni ja enne seda peaks vahekorrast ~4 päeva hoiduma.
Võib arvata, et Teie mure on viljatu paarisuhte tõttu.
Oluline oleks Teie vanus, eelnevate raseduste anamnees.
Soovitav oleks osta apteegist ovulatsioonitestid ja määrata nendega ovulatsioone täpselt juhendi järgi.
Kui Te ei hoidu, ei rasestu ja Teil on regulaarne suguelu ~2 korda nädalas, 1 aasta jooksul, tuleb alustada viljatu paarisuhte põhjuste selgitamist.
G.Litter
www.naistearst.ee

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Unustasin pilli, kas rasedustest näitab õigesti?

Tere. Minu mure on järgmine: tarvitan Yasminelle pille ja olin ilma täiendava kaitsevahendita vahekorras tabletivabal perioodil, pille hakkasin võtma õigeaegselt, kuid 7. päeval venis vahe kahe tableti ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 25-aastane. Kui tarvitate antibeebipille ettenähtud skeemi järgi, siis on 100% kaitse garanteeritud. Levinuim skeem on 21+7, kalendrisse märkige 7-tabletivaba ...

Loe edasi

antibeebipillide lõpetamine

Lõpetasin pillide võtmise detsembri alguses, 2 nädala pärast pidin olukorra sunnil võtma Postinori ja nädala pärast oli 2-3 päevane tugev vereeritus.Nüüd nädal tagasi võtsin taaskord Postinori ja täna ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Kati.
Suure tõenäosusega on Teie tsüklihäirete põhjuseks Postinori kasutamine. Tehke rasedutest hommikusest uriinist ja pöörduge naistearsti poole. 5 aastat pillide kasutamine ei ole liiga ...

Loe edasi

Kahtlustan rasedust

Tere.
Nimel vaevab mind selline mure,alustasin pillide vòtmist 7.juulil ja vahekorras olin 9.juulil,kas pillide efektiivsus oli siis juba piisav ,et kaitsta mind soovimatu raseduse eest?Kui suur ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere murelik neiu.
Kui kasutate pille mentruatsiooni esimesest päevast on Teil rasedusvastane kaitse kohe olemas. Kasutades pille 21 päeva ja tehes siis 7 päevase vahe , säilib Teil rasedusvastane ...

Loe edasi

mure...

Tere, kas lõpetades poole tsükli pealt rasestumisvastaste tablettide (Jeanine) võtmise, võib tekkida mingeid komplikatsioone ?

Kui uuesti akata võtma karbi algusest...kas siis pean jälle ootama ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Krissu!
Kui pillide tarvitamine lõpetada, siis tekib menstruatsioonitsükli häire tüüpi vereeritus.

Pille alustatakse alati 1. menstruatsiooni päevast või 7-päevase pausi ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: