kas rase? 08.09.01 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Olen mures,kuna päevad pole veel alanud.Võtan Femodeni tablette,7päevase pausi ajal on päevad alati teisel või kolmandal päeval alanud.Nüüd on möödunud juba 4 päeva ja menstruatsiooni pole veel ikka tulnud.Kas põhjus võib olla selles,et unustasin vahepeal viimase tabletitsükli jooksul 2 korda pilli õigeaegselt võtmast(hilines üle 12 tunni)?Viimati olin vahekorras u 4 nädalat tagasi(vahekord oli ilma kaitseta).Kas seedehäired võivad kuidagi menstruatsiooni mõjutada?Viimased 2 päeva on mul äge kõhulahtisus olnud.

Kerly(19)

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Kindlasti peate kontrollima ennast võimaliku raseduse suhtes, kuna olete pillide võtmisel teinud vahe sisse. Pikaajalisel pillide võtmisel võib ka harva tekkida pillide vabal ajal menstruatsiooni puudumine. Sel juhul peab pisut organism puhkama, kui see kordub.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Rasedus ja antibiootikumud!

Tere,

Mul on suur mure, nimelt sain paar päeva tagasi teada, tehes rasedustesti, et olen rase! Kõik on suurepärane, sest laps on väga oodatud, kuid murelikuks teeb mind see, et 19.10.04 tõmmati ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kõik oleneb muidugi rohust. Paljudel on küll infolehel hoiatus, kuid midagi suurt ohtu pole. ja rasedusega ei juhtu midagi. Kõigepealt täpsustage rohu nimetus ja pöörduge sellega oma arsti poole. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: