SOS pillid 29.04.04 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere,

Mul on selline mure, et olin pühapäeval 25.04 viimati vahekorras ja ei kasutanud kondoomi, kuigi olime ettevaatlikud. Nüüd aga on päevad juba 4 päeva hilinenud ja tekkis hirm, et äkki jäin rasedaks. Kas on veel mingeid pille, mis aitaksid?

Ette tänades
Kally

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere! SOS pillid aitavd kuni 72 tundi vahekorrast. Soovitaks ainult spiraali panekut kasvõi ajutiselt(kui pole vastunäidustusi) esimese nädal jooksul vahekorra järgselt. Viljastatud munarakk liigub emakasse nädala jooksul . Spiraali panekuga takistame viljastatud munaraku kinnitumist emakasse. Absoluutselt kindlalt see ära ei hoia, kuid küllalt suure tõenäosusega. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Rasedaks jäämine

Tere mul on suur mure nimelt olid mul päevad 27.10 tsükkel on tavaliselt 28 -29 päeva
7.nov ööse olin mehega vahekorras otsustasime,et lükkame lapse saamise edasi ja 9 nov hommikul kell 10 võtsin ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, kindlalt ma seda ei oska öelda, kuna SOS pillid pole ju ka 100%. Samas need pillid võivad organismi hormoonid segi paisata ja suurema tõenäosusega rasestusite ehk 11,nov vahekorra järgselt.
DR ...

Loe edasi

Beebipillidega alustamine

Tere!

Võtsin 9 päeva tagasi igaks juhuks SOS pilli, kuna kondoom libises maha. Päevad hakkasid 6 päeva pärast SOS pilli võtmist (ehk 1päevase hilinemisega). Hakkasin vereerituse kolmandal ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Suure tõenäosusega teil oligi veritsus, mis algas SOS pillide tagajärjel.Need pillid põhjustavad sageli veitsusi ja tsükkel võib mõnda aega olla ebaregulaarne. Kui te olete alustanud pillidega ...

Loe edasi

SOS-pill ovulatsiooni ajal

Tere! Olen 40-aastane ja kasutan pikka aega siiani õnnestunult rütmimeetodit. Paraku juhtus paar päeva tagasi äpardus ja just ovulatsiooni esimesel päeval. Võtsin SOS-pilli ja nüüd küsimus selline: mil ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. SOS pillid reeglina mõjutavad tsüklit ja ka basaaltemperatuuri. Võib tekkida määrimine, tsüklihäire ja soovitaks kasutada kondoomi kuni tsükli reguleerumiseni. Basaaltemeoratuurile lootma jääda ei ...

Loe edasi

sos-pillid ja verejooks

tere! ja jätkuvalt jõudu! siin aga minu mure. paraku juhtus nii, et enese rahustuseks võtsin igaks juhuks sos-pilli, nädalake hiljem algas veritsus mis läks üle tugevaks verejooksuks, kestvuseks ligi viis ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kõik SOS pillid võivad põhjustada tsüklihäireid. Ususn,e teie probleem on tingitud sellest. Sellepärast SOS pille kasutada ainult väga äärmisel juhul.. Nüüd soovitan alustada pillidega nt, mis reguleerib ...

Loe edasi

sos pillid...

tere!mul nimelt selline kysimus...kuidas mõjub tervisele see kui võtta sos pille liiga tihti...


ette tänades E

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud E.!
Mõjub halvasti, tekitades m.tsükli häireid, sest SOS-pillides on "löökannus-kõrge annus" hormooni.
Pidev kasutamine madaladoosiliste pillide puhul on õigem ja ohutum.

Loe edasi

sos-pillid ja veenilaiendid

olen 35.aastane nelja lapse ema. mul on ühel jalal tugevalt nähtavad veenilaiendid. rasedusvastaseid pille ma kunagi kasutanud ei ole, nüüd aga sooviksin kasutada sos-pille. vahekorrad on harvad, kuna ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

SOS pillid ei ole soovitavad veenilaiendite korral. Seega soovitaks PHARMATEXI gloobulid või kreem. Sadaval apteegis. Spiraal oleks ka hea.
Dr.Kadastik

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: