Ebaregulaarne menstruatsioon peale pille 02.02.04 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere,

Lõpetasin pillide võtmise sooviga rasestuda. Esimene menstruatsioon tuli 40 päeva pärast ja nüüd ootan teist menstruatsiooni. Rasedustest oli negatiivne. Eelmisest menstruatsioonist on möödas 80 päeva. Kas peaks pöörduma arsti poole, et menstruatsiooni kuidagi esile kutsuda või jätkan ootamist? Kas selline pikk vahe on organismile kahjulik? Enne pillide võtmist oli menstruatsioonitsükkel ebastabiilne (kuid nii pikka vahet pole enne olnud) ning on tehtud hormoonuuringud ning diagnoositud Pcos.

Ootan vastust ja tänan ette,

Kati

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere! Kui teil on varemgi diagnoositud PCOS vastavalt hormoonidele, siis sellest teil ongi tsüklihäire. Pillide võtmise ajal tsükkel käib reeglina alati regulaarselt. Soovitaks pöörduda günekoloogi poole sooviga jääda rasedaks. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

rasestumine.

tere. Mul selline küsimus. Võtsin päris pikalt pille 6a. Nüüd otsutasime elukaaslasega, et oleks õige aeg laps saada. viimased päevad algasid 25.12 ja lõppesid 28.12 ( pille uuest tsüklist enam võtma ei ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Unustasite märkida oma vanuse.
See on tavline, et pikaajalise antibeebipillide kasutamise järel menstruatsioonid ei taastu koheselt. Üheks põhjuseks on väga õhuke limaskest, ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: