antibeebipillide lõpetamine 22.01.04 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Lõpetasin pillide võtmise detsembri alguses, 2 nädala pärast pidin olukorra sunnil võtma Postinori ja nädala pärast oli 2-3 päevane tugev vereeritus.Nüüd nädal tagasi võtsin taaskord Postinori ja täna hakkas vereeritus.

Kas on põhjust muretseda, et "õigeid" päevi pole hakanud?

Pille võtsin 5 aastat, siis oli kõik korras. Kavas taas neid kasutama hakata, kuna Postinori tarvitamine pole lahendus. Enesetunne on normaalne, kuid mure tõesti selles, et päevad pole taastunud.

Kas see ongi normaalne, kui pille nii kaua kasutatud?

Kas ongi üldse õige pille jälle kasutama hakata, pärast 2 kuulist pausi, või mõjub see organismile liialt laastavalt?

Loodan, et jõuate vastata kõigile küsimustele. Tänan!
Lugupidamisega Kati

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere Kati.
Suure tõenäosusega on Teie tsüklihäirete põhjuseks Postinori kasutamine. Tehke rasedutest hommikusest uriinist ja pöörduge naistearsti poole. 5 aastat pillide kasutamine ei ole liiga pikk aeg. Kui vajate rasedusvastast kaitset, Teil ei esine kõrvaltoimeid ja vastunäidustusi, võite kasutada soovi korral pille edasi (mingeid 'vahepuhkusi' ei ole vaja teha). Kui hakkasite pille kasutama tsükli regulatsiooni eesmärgil, on võimlik , et pillide kasutamise lõpetamise järel taastus Teie esialgne tsükkel.
Tervitades Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Abort

Tere, 3 nädalat tagasi tegin tabletabordi, veritsust väga ei ole enam, kuid pruunikat asja ja hästi vähe ka verd vahepeal tuleb siiamaani välja ja vahepeal ka väikseid vereklombikesi umbes 4mm ja väiksemaid, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 21-aastane

Tablettabordi järgselt võib määrimine ja veritsus kesta kauem, sest see meetod on organismi säästvam kui kasutada prostaglandiine ...

Loe edasi

Kas ov on ka võimalik kuidagi nihutada?

Tere! U pool aastat tagasi lõpetasin beebipillide tarvitamise, kuid nüüd oli vaja menses paar päeva edasi lükata. Menses pidi hakkama 16-18.01, pille võtsin 15-17.01 ja täna 19.01 hakkasid "päevad" ja ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 33-aastane

Selline skeemiväline antibeebipillide tarvitamine tekitab menstruaaltsükli häire ja hinnangud ei pruugi olla tõesed.
Ovulatsioone ...

Loe edasi

Raseduse katkestus - väike tükk sees.

Mida teha, kuhu joosta. Või nii peabki olema? Tean et nõukogude ajal puhastati kohe peale raseduse katkestust, kuidas nüüd?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 31-aastane

Kas saan kirjast õigesti aru, et 10. detsembril oli heidend-raseduse iseeneslik katkemine? Heidendeid on täielikke-siis ei ole ...

Loe edasi

liited ja rasedus

Tere,
Aastal 1993 lõigati mul ära pimesool. Selle tulemusena tekkisid liited.
Kõhul on rasva, kuid selle pimesoole armi koha peal on nahk nn "vastu kõhtu" (seal rasva pole).
Kas on võimalik, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 31-aastane

Iga kõhuõõnesisese operatsiooni puhul tekivad liited kõhuõõnde, eriti mädaste lõikuste puhul. Liited võivad takistada rasestumist ...

Loe edasi

Tuulerõuged

Tere! Soovime teist last.
Olukord on selline:Mina olen põdenud lapsepõlves tuulerõugeid 2 korda. Mees ei mäleta, kas ta oli seda põdenud ja tegi igaks juhuks tulerõugete vastu vaktsiini 11.01.2018. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 28-aastane

Naistearstide soovitus on endiselt: kui soovite rasestuda, siis proovige rasestuda. Kui olete rasestunud, siis lahendame probleeme, ...

Loe edasi

Rasedus ja antidepressandid

Tere!

Kui ohtlik on, kui rasestumise ajal tarvitab mees antidepressante? Otseselt rasedust me ei planeeri, kuid ära ka ei hoia (siiani 2 a peale esimest sünnitust ei ole ka rasedust tekkinud, ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Pole teada otsest seost mehe antidepressantravi mõjust tulevasele lapsele. DRKadastik

Loe edasi

Rasedus ja hemotoom

Mure on selline, et on kõhus on suur hemotoom ja ise olen 9-sandat nädalat rase.Võtan duphastoni. Kõht valutab ja süda on paha . Enam verd ei tule hematoomist, ma ei saa aru kas see on hea või halb.Mida ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 31-aastane

Kirjutage üles viimase menstruatsiooni 1. päev.
Järvamaalastel on õigus, mitte keegi ei tea, mis edasi saab, näitab vaid ...

Loe edasi

Veritsus raseduse alguses.

Tere!

Olen vararase, günekoloogi juures rasedust 2. jaanuaril ei kinnitatud, kuna lootemuna see hetk veel näha polnud. 5. jaanuaril pöördusin emosse verejooksuga, mille peale sain uue UH günekoloogi ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 24-aastane

Loen kirjast, et: "Laps sündis juuli alguses 2016. Rinnaga toitsin aasta ja 2 kuud."
Suure tõenäosusega tarvitasite minipille, ...

Loe edasi

Kuna vōtsin rasestuda ?

Tere , mure selles et viimased päevad olid 12 november , päevad käisid nii nagu alati , 10ndal detsembril pidid uued päevad hakkama aga ei alganud . 15 dets sai test tehtud ja sain 2 triipu , käisin ka ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, kuna ei ole ikka alati kindel millal ovulatsioon toimub, siis on võimalik rasestuda ka mitte tavapärastel päevadel nagu arvata võiks. Võimalik on rasestuda ka enne mensest, seda juhtub küll harva. ...

Loe edasi

Kas raseduse ajal tohib tulla verd ja mingit tumetat möga?

Tere
Sain teada et olen rase,tegin ära isegi kaks rasedustesti.Nüüd on selline tõsine mure,et mul ei ole kunagi raseduse alguses tulnud mingit tumepruuni möga ja verd. Ma olen täielikult paanikas,et ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 31-aastane

Raseduse esimesel trimestril ehk kuni 11+6 või alla 12n esineb sageli veresegust määrimist eriti postkoitaalse veritsusena ehk ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: