Duphaston 15.10.03 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere!
Minu mure selline, et nov.2002 lõpetasin Marveloni võtmise. Peale seda pole tsüklit korda saanudki. Kõigub 28-62 päeva vahel. Nüüd arst kirjutas Duphastoni. Esimene kuur oli augustis (15-25 tsükli päeval). Peale seda hakkas 9-ndal päeval menstruatsioon. Kordasin protseduuri sept. Viimase tbl. võtsin 24.09. Kuid siiani ei ole menset. Tegin ka testi 08.10 ja see oli neg. Kas on võimalik, et peale Duphastoni siiski ei hakka mensest ja rase ka pole? Olen kuulnud sellist väidet, et peale tbl. peab hakkama menses 5-10 päeva jooksul ja kui ei hakka, siis on rasedus ja kolmandat varianti ei ole.
Tänan vastuse eest.

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere.
Kui Teil enne pillide kasutama hakkamist olid tsüklihäired,on võimalik, et tsükkel ei ole regulaarne ka peale pillide kasutamise lõpetamist. Kui Teil aasta jooksul ei ole tsükkel reguleerunud (on võimalik , et paaril kuul peale pillide kasutamist võib mensrtruaaltsükkel olla tavapärasest erineva pikkusega), tuleks Teil pöörduda naistearsti poole , et selgitada tsüklihäire põhjus. Arvatavalt on vajalikud tsüklihäire täpsustamiseks hormoonuuringud.
Edu Teile soovides Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Duphaston raseduse tekke toetamiseks

Tere,
Seoses kollaskeha puudulikkuse ning sooviga rasestuda määras doktor Duphastoni al.14päevast 2 tabl 10 päeva.
Tsükkel üldjuhul 23-25päeva pikk, kuid ovulatsioon vahetult pärast menstruatsiooni ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 33-aastane

Kuna ma ei ole teid kunagi näinud, siis otsuseid ei ole võimalik teha, sest raviskeeme on palju erinevate põhjustega ja annustega.
Loe edasi

Ravimi Duphaston kasutamise skeem

Tere!

Sooviksin informatsiooni ravimi Duphaston kasutamise kohta. Arst määras järgmise skeemi – 14.-24. tsükli päev. Menstruatsioon on regulaarne 28-30 päeva ja ovulatsiooni tunnused on samuti ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kõikidele küsimsutele peaks vastama ravimi ordineerinud arst, teiseseks nõustamiseks peab alati koguma lisaanamneesi ja inspekteerima patsienti.
Duphastoni kasutamise skeeme ...

Loe edasi

duphaston

Tere. Küsisin teilt hiljuti duphastoni kohta. Olen nüüd jälle mures- peaksin tablette võtma 14.-28. päevani. Kuna mul on tsüklid ebakorrapärased, siis mis teha kui menses hakkab varem. Ise arvan, et peaksin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupüeetud Iris!
Teil on õigus, kui algab menstruatsioon, ei ole vaja Duphaston tablette jätkata.
Selle olukorra meditsiiniline nimetus on positiivne progesteroon test ehk positiivne ravivastus.
Loe edasi

duphaston

On selline mure- arst määras mulle 2. faasi ajaks duphastoni ravi.Tuleb võtta üks tablett päevas. Kahjuks unustasin küsida, millal on kõige õigem võtta? Kas hommikul või õhtul, enne või peale sööki? Ette ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Võtke hommikul peale sööki.

Loe edasi

Laparoskoopia

Minu arsti seisukoht on, et kui Serophene ja Duphaston ei aita, tuleb minna laparoskoopiale. Minu elukoht on Pärnu, aga hea meelega teeks selle laparoskoopia Tartus. Kas Pärnu haigekassakaart toimib ka ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere Pärnu haigekassa Aasta algul probleeme ei ole, helistage günekoloogia osakonna vanemale õele tel 7319951 ja saate järjekorda panna . Dr Kadastik

Loe edasi

estrofem, duphaston ja vitamiinid

Tere

Minule kirjutas arst välja ravimid estrofem ja duphaston ( kuna mingi hormooni, oli vist progesteron tase oli madal). Palun öelge, kas nende ravimite tarvitamise ajal võib samaaegselt ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Sille!
Tõenäoliselt ravitakse Teil m.tsükli häiret mõlema faasi hormoonide puudulikkuse tõttu. Vitamiine võib võtta, kui on näidustatud (halb toitumine jm.).
Naistearst Galina Litter

Loe edasi

Duphaston ja rasedus

Tere!
Algamas on kaheksas rasedusnädal,arst ordineeris eelmisel nädalal
Duphastoni,määrimist ei olnud,aga arst arvas,et vajab toetust.
Paari päeva vältel tunnen ennast halvasti,jõuetus,pidev ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
On võimalik, et Teie kaebuste põhjuseks on Duphaston. Pöörduge oma naistearsti poole, et teha kindlaks, kas põhjuseks on ikkagi ravim. Kui tunnete ennast Duphastoniga halvasti ,on võimalik ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: