Beebipillid 09.09.03 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Mul on selline probleem...Hakkasin kaks aastat tagasi võtma beebipille, viimastel kuudel on hakkanud mu jalad õhtuti ja öösiti valutama(tuim valu, jalad justkui kisuksid kokku). Vahepeal olid valud nii häirivad, et oli raske magama jääda. Jätsin pillide võtmise üheks kuuks vahele ja valud kadusid. Viimasel ajal on harvem jalad valutanud. Kas on võimalik, et need valud on tingitud just pillidest või nende võtmise aja pikkusest? Kui on, siis kuidas ma peaks edasi tegutsema?Ei tahaks pillide võtmist pooleli jätta!
Ette tänades!

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere.
Kui Teil pillide kasutamise ajal esinevad kaebused, mis puuduvad sellel ajal kui Te pille ei kasuta, võite pillide kasutamise lõpetada ja valida mõne teise rasestumisvastase meetodi. Kui Te praegu kasutate pille edasi ja jalavalu puudub, ei ole valu põhjuseka arvatavalt pillide kasutamine. Võiksite proovida sellisel juhul vitamiini kompleksi Magne B6.
Tervitades Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

postinor+beebipillid

Tere! Tahaksin teada sellist asja, et kui vahekorra ajal kondoom purunes ning võtsin sisse postinori, kas siis vereerituse alates võin hakata tarvitama kohe beebipille? Või pean ootama, kuni postinori ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!

Unustasite kirjutada oma vanuse.

Kirjutage üles viimase menstruatsiooni 1. päev.
Reeglina tekib SOS antibeebipillide tarvitamise järgselt tsükliväline ...

Loe edasi

pillide mõju

otsustasime, et oleks aeg last hankida. siit küsimus - ka peale beebipillide võtmise lõpetamist (diane-35) peaks mõni kuu vahet pidama (st kasutama rasestumisvastaseid vahendeid), et nn. liigsed hormoonid ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Võite soovi korral rasestuda kohe peale pillide kasutamise lõpetamist.
tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

beebipillid

kas on selline asi võimalik : pillide (Femoden) kasutamise ajal rasestumine, samas kui 2 korda on päevad toiminud. Nimelt on selline imelik tunne, kõhus nagu pulseeriks või tuksuks midagi.


Vastas dr Aire Sekavin

Kui olete regulaarselt kasutanud Femodeni on vähetõenäoline , et olete rasestunud. Kindluse mõttes võiksite osta apteegist rasedustesti.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: