mure... 03.09.03 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere, kas lõpetades poole tsükli pealt rasestumisvastaste tablettide (Jeanine) võtmise, võib tekkida mingeid komplikatsioone ?

Kui uuesti akata võtma karbi algusest...kas siis pean jälle ootama menstruatsiooni algust, et esimest tabletti võtta ?
Ette tänades Krissu !

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Krissu!
Kui pillide tarvitamine lõpetada, siis tekib menstruatsioonitsükli häire tüüpi vereeritus.

Pille alustatakse alati 1. menstruatsiooni päevast või 7-päevase pausi järgi peale eelmist tabletilehte.

Naistearst G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

mure

Tere.Olen 31a.Kas on võimalik jääda rasedaks kaks kuud hiljem peale vahekorda

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik


Tere. Ei ole kohe üldse võimalik. Dr kadastik

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: