tabletid 26.08.03 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

tere,
võtsin rasedusvastaseid tablette cilest järjest 6 aastat. nüüd juuni alguses katkestasin tablettide võtmise (leht jäi pooleli) sooviga rasestuda, kuid mille tulemusena hakkasid kohe päevad väga väikese vereeritusega. siis tuli 36 päevane paus ning päevade kestvus peaaegu nädal (tavaliselt 3-4 päeva ) ja kohe 2 nädala pärast olid uuesti päevad ja väga vererohked. kas asi võib olla tingitud sellest, et tablettide võtmise poole pealt katkestasin?
k.

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere.
Suure tõenäosusega on Teie tsüklihäire tingitud sellest, et katkestasite pillilehe poole pealt. Loodetavasti tuleb Teie järgmine menstruatsioon (kui Te ei ole rasestunud ) õigeaegselt. Kui Teil aga enne pillide kasutamist olid tsüklihäired, on võimalik, et tsüklihäired tekivad ka nüüd.
Tervitades Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Cerazette ohutus lapsele

Tere!

Imetan oma peagi 2-kuuseks saavat last. Kui käisin nädal tagasi naistearstil kontrollis, siis ta kirjutas rasestumisvastased tabletid Cerazette. Küsisin, et kas on lapsele ohutud, ütles ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Unustasite kirjutada oma vanuse.
Cerazette on lubatud ja soovitav suukaudne hormonaalne ravim rinnaga toitvatele emadele soovimatust rasedusest hoidumiseks.
Kui pillid ...

Loe edasi

senade lahtisti

Tere!

Mul on selline küsimus. Kas "senade" lahtistavad tabletid võivad olla kahjulikud raseduse esimesel kuul? Kas nad võivad vähendada võimalust rasestuda ?

Ettetänades Kati.

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere Kati!

Raseduse ajal on füsioloogiliselt soolestik lõtvunud ja esineb sagedamini kõhukinnisusi. Alustada tuleb õigest toitumisest.

Senade tabletid ei ole kahjulikud.

Loe edasi



Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: