häiritud menstruatsioon 21.06.03 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

tere, juhtus selline täbar lugu, et vahekorra ajal purunes kaitsevahend. läksin järgmisel päeval arsti juurde ja mulel kirjutati Potsinori. kahe nädala pärast algas menstruatsioon, ent see oli vähene ja katkendlik. Kas sellise katkendlikkuse võis põhjustada Postinor?

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupetud Küsija!
1) hädaabi pillid Postinor põhjustavad sageli m.tsükli häireid
2) tehke hommikusest uriinist rasedustest ja korrake seda peale järgmist menstruatsiooni või vähemalt menstruatsioonipeetuse 36.päeval

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Raseduse katkestamine meditsiinilistel põhjustel

Tere, minul katkestati hiljuti rasedus meditsiinilistel põhjustel - lootel oli südame - ning kopsude rike. Peale raseduse katkestamist kestis verejooks ligikaudu kolm nädalat ning nüüd on möödas sellest ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lgupeetud Küsija!
Oluline on meditsiinilisel näidustusel katkestatud raseduse suurus.
Suure tõenäosusega oli see üle 12. nädala. Kas oli nii?
Kas tehti ka emaka õõne puhastus? Alati ei ...

Loe edasi

rasedus ja menstruatsioon

Tere! Raseduse tunnusmärk on see, et menstruatsioon jääb ära. Kas on see normaalne ja üleüldse võimalik, kui oled rase ning menstruatsioon kestab edasi mõned kuud? Tundub imeliku võitu...! Ette tänades!

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija !

Harva võib olla veresegust määrimist "oletatava menstruatsiooni" ajal. See on patoloogia, seisundi nimetus ei ole menstruatsioon ja olukord vajab arstlikke uuringuid.
Loe edasi



Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: