Tere!
Ma ei kujuta ette, kas ma peaksin hakkama uut töökohta vaatama või kuidas üldse edasi töötada. Alguse sai see asi umbes aasta tagasi. Tulin teise linna õppima ja ka tööle. Töö meeldis, töökoha asukoht ka. Mul oli väga tore ülemus, tõepoolest, temale mõeldes tundub ta veatu. Ta suutis oma tööd väga hästi teha. Ta motiveeris nii palju kui vaja, andis nõu ja oli alati kohal, kui teda vajati. Ta julgustas, kui asi seda nõudis jne. Aga ta lahkus töölt, kuna ta aastad seda nõudsid. Tema asemele sai minuga ühevanune neiu. Tema töötas ka enne samas asutuses. Ja me saime meeletult hästi läbi. Me käisime ka peale tööd koos väljas, usaldasime üksteisele kõike, ka seda, mida võibolla mõnele teisele ei usaldaks. Seoses ametikõrgendusega muutus ta aga hoopis teiseks inimeseks. Ta karjub mu peale, pole rahul mu tööga, annab mulle osa ta enda kohustusi ja peale selle pean kuulama alatut klatsi teiste osakonnatöötajate, nende tegemata jätmiste jm. kohta Ka nende eraelust ei lähe ta mööda. Ma tegin vaikimisi otsuse peale n korda haiget saamist, et meie suhtlemine on ainult ja ainult ametialane. Ei mingit sõbrannatsemist enam. Ta pani aga muutust tähele ja ükskord, minu jaoks muidu heatujulisel päeval paisati mulle igasuguseid jämedusi näkku ja heieti ette ka tema ignoreerimist. ma ei tea, kuidas ta alluvuses üldse vastu pidada. Iga päev tulen vastumeelselt tööle. Töötame ju kõrvalruumides, mida ühendab vaid õhuke uks (mille suhtes ta muide soovib, et see oleks lahti).
Palun, andke mulle nõu!
Teele

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Teele!
Vabanda, et vastus hilineb.
Tundub, et Sinu uus ülemus ei ole päris enesekindel oma uues rollis. Sinuga soovib ta endiselt suhelda, kuid talle pole päris selge kuidas säilitada sealjuures ulemuse roll. Sina võiksid endale selgeks teha , kas Sa soovid temaga suhelda nii, nagu enne. Kas Sinu enda jaoks on tema roll nüüd Sind häiriv? Mõelnud nende küsimuste üle, võta ette jutuajamine temaga. Püüa talle selgeks teha, millised on Sinu ootused temale ja küsi, millised on tema ootused Sinule.
Kui usaldasite ennem teineteist, siis arvan, et see pole kadunud ja saate pärast probleemidest rääkimist taastada oma sõprussuhte.
Aita oma ülemusel olla enesekindlam oma rollis, arvan et ta vajab Sinu toetust, oskamata seda Sinult paluda.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.