Oleme olnud17a abielus ja nüüd nõuab mees lahutust.Ta leidis teise.Meil on 6a tütar. Laps on endasse tõmbunud.Mees põhiliselt enam kodus ei ela, kuid käib minult poole korteri raha nõudmas ja talle sobivaid allkirju, mida mina ei anna.Eelnevatel aastatel sõimas ta mind värdjaks ja lolliks.Ja peale seda, kui üks naine ta maha jättis,siis hakkas ta üksinda jooma.Tihti seisis pimeda köögi nurgas püsti ja ei lubanud tuld põlema panna, vahel vaatas põlevat küünlaleeki.Mulle teeb muret minu edaspidine materiaalne seis,korteri lahkuvahetus, laps, tõenäoliselt töökoha vahetus ja, et ei jää aega lapse jaoks.Praegune töökoht jätab mulle lapse jaoks piisavalt aega.Kuidas kõige paremini toime tulla?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Lapsele tuleks kinnitada, et Teie ja ka isa armastate teda, kuid koos elamine on teil raske. Kui laps jääb Teiega elama, on isa kohustatud last rahaliselt toetama. Kortetit vahetades on lapsel ka põhimötteliselt osa selles.
Soovitan mehega suheldes jääda rahulikuks ja olukorda püüda lahendada nii, et teie lapsega kaotajaks ei jääks. Mehe agressiivsele käitumisele ärge vastake samaga. Rõhutage lapse vajadusi, mis kohe suurenevad, kui laps kooli läheb. Rasked olukorrad annavad tihti häid ideid ja huvitavaid võimalusi. Soovitan olla veendunud, et alati on võimalik lahendusi leida. Uskuge sellesse.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.