mul on selline probleem et olen 22 a. ja elan oma mehega koos elu ja meil on poeg kes on 11 kuune järgmine kuu saab aastasex. ta töötab soomes nädala see ja alati kui tuleb kodu neljapäeval siis ta leiab et sõbrad on olulisemad ja käib nendega ringi ja kui kodu tuleb, tuleb kas järgmine päeva v hommikul. m ta ei leia kunagi meie jaoks aega . ma pean ise kõigega hakkama saama isegi kodu remodi töödega ja kui elamine on sassis , siis on probleem et miks kõik sassis on , ta isegi ei mõista mind. ta isegi ei saa sellest aru et ma sooviks ka kuskil käija ja lõõgastuda. kui palun last hoida siis ˇtuleb vastus et ta ei saa hakkab kisama siis ta juhe jookseb kokku. seepärast pole ma isegi kuskil sõbrannadega käija saanud vaid kodu katit mänginud. vahel tunnen kus mu pinge suureneb ja pisikese peale kisan. ma tunnen et ma ei suuda enam ja otsustasin et kirjutan ja ehk saan natuke abi et mis ma ette peaksin võtma. olen mõelnud ka ära mehe juurest minna aga lapse pärast pole ma seda teinud kuigi laps vajab isa , kuid ega ta teda ikka ei näe kunagi mingi paar tundi v siis kui magab terve päev. lapse isa ei viitsi taga isegi tegeleda natuke aega hoijab süles ja see on ka kõik. mees ise on 24 a. muidugi olen ka end lohutanud et tal selline iga et küll tuleb mõistus pärale aga ma arvan et seda ei juhtu kunagi. ma olen juba tänu temale nii kibestunud et vahel tuleb isegi nutt peale et ma ei suuda enam nii edsi elada, aga kõike seda teen ma oma lapse nimel ja üritan tugev ola ja tema vastu külm, kuna ma ei oska mingit muud ette võtta

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kõigepealt tuleks rääkida mehega sellest, mida Te ootate, kuidas ta peaks käituma. Kui ta selle kõigega nõus ei ole, siis ehk mõnes osas saavutate kokkulepped. Kui ta keeldub muutmast hetkel oma käitumist, siis tuleb Teil endale selgeks mõelda see, et teda mõni aeg ei ole ja tulebki sellega leppida.
Mees kardab lapsega üksi jääda ja seepärast põgeneb ja puikleb. Kui laps kasvab, olukord muutub. Leppige sellega, et ta muretseb pere majandusliku poole eest ja nautige emaks olemise rõõme. Kutsuge appi endale sõbrad, sugulased. Praegu on suvi, võtke laps kaasa ja olge sõpradega. laps ei saa olla takistuseks inimestega suhtlemisel. Kui ära minna tahate, siis olete ju ikka üksi!
Selle pealle ei maksa küll loota, et siis Teil kuidagi kergem on.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.