Tere.
Palun abi.
Mul sünnib veebruaris armas poisslaps, keda ma väga armastan.
Kuid lapse isaga lähevad meie teed kahjuks lahku. Loodan, et ta hakkab
küll pärast seda ka lapsega aktiivselt suhtlema. Kuid suurema osa ajast
on ta ju ainult minuga. Kuidas lapsele mõjub isa ja tema eeskuju
puudumine. Mis moel ja mis meetodide abil saaksin kasvatada last nii, et
temast ei kasvakas ära hellitatud mees, kes ei oska ka oma peret hoida
(nagu tema isa, kes on kasvanud ilma isata ja korraliku peremudelita).
Kuidas laps õpib meheks ja pereisaks olemist, kui ta on ilma isata
kasvanud,kas korra nädalas kohtumisest piisab. Millise rolli pean mina
võtma. Võimalusel palun vastake mu küsimusele või soovitage mingit
artiklit, kust saaksin abi.
Suur aitäh.
Marju.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Marju!
Teie ülesanne on praegu olla rahulik, püüda ebameeldivaid emotsioone vältida, näha tulevikku positiivsena ja mõelda kauneid mõtteid. Lapse sünnini on veel palju aega, seega võivad ka teie suheted muutuda. Lapsele on oluline, et tal on ema ja isa, kes teda armastavad ja kellega ta koos elab. Talle on oluline ka see, et vanemad teineteist armastavad ja meeldivalt suhtlevad. Alati see elus nii ei lähe, sellele vaatamata kasvavad lapsed tublideks. Eesti keeles on ilmunud palju häid eneseabi raamatuid, mida võiksite lugeda. Näiteks: "Isarolli muutumine" A.Burgess. "Kuidas kasvatada lapses emotsionaalset intelligentsust" Lawrens E. Saphiro ja teisi.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.