Tervist
Olen 1aastase ja ühe kuu vanuse poja ema. Mureks on see, et minu väike poja ei taha pottil käia. Panen teda pottile , kuid tema tuleb pottilt maha ilma , et ta sinna midagi teeks. Potilt maha tulles, läheb ta pissib mingi aja möödudes põrandale.Isegi kui ta seal on natuke aega istunud ei tee ta sinna midagi. Kuidas oleks võimalik teda õpetada potti pissima.Oleksin väga tänulik, kui saaksite mind aidata.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kõige tähtsam on see, et Te last potile ei sunniks. See peaks olema talle turvaline ja vabatahtlik tegevus. Kannatust on Teil vaja. Te peate ise jälgima, millal enam-vähem on õige aeg last potile panna ja jälgima tema käitumist. Kui lapsel vajadust ei ole, siis potti midagi ei tule ka. Kui Teile tundub, et laps on väga kaua pissimata, tuleb teda potile meelitada. Kui potil käimine õnnestus, ärge unustage teda kiitmast. Väikse inimese jaoks on see suur saavutus. Ärge muretsega siis, kui järgmine kord ikka potti ei jõua, ta ju alles õpib seda. Suures mänguhoos võib ikka juhtuda, et püksid märjaks lähevad.
Jõudu ja kannatlikkust soovides!
Irene Kalvet.