tere! meie 5 aastasel lapsel on tekkinud probleem lasteaias käimisega. lasteaias on käinud juba kolm aastat. rühmakaaslased on samad ja kasvatajad ka juba teist aastat samad.aga nüüd augustis peale puhkust on lasteaias käimine muutunud kohutavaks. laps läheb hommikul heatujuga aeda ja mõne tunni pärast juba kasvataja helistab et tulge järgi.nimelt hakkab tüdruk nimega Keidi äkitselt jonnima teisi lööma,ei allu kasvatajale lööb ka kasvatajat ja teisi lapsi.kui kasvataja tahab rääkida siis kas lööb või poeb kappi ja ei lase kedagi ligi.ja ta võib kapis istuda tund,kaks,keegi ei julge puutuda.ühesõnaga on tekkinud sellised agressiivsuse hood. oleme täiesti nõutud mida ettevõtta.soovitati antidepressante,aga ma ei tahaks neid küll nii varakult andma hakata.kas kuidagi oleks võimalik muul moel sellest üle saada? tänana et läbi vaatasite ja jään huviga teie vastust ootama. tiina

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Tiina!
Kas Te käisite lapsega psühhiaatri juures ja tema kirjutas rohud? Ka sel juhul, kui see nii on, soovitan mina lapsega rääkida. Selles vanuses laps oskab Teile öelda, mis teda lasteaias häirib. Raske uskuda, et laps ilma põhjusetta äkki agressiivseks muutub. Ka õpetajaga tuleks rääkida põhjalikumalt nendest käitumise muutustest. Kui põhjus ebaselgeks jääb, või kui sellised hood kestavad, võiks laps nädal kodus olla, kui võimalik. Probleemi peaks lahendama lasteaed, sest seal ilmneb probleemne käitumine. Kui lapsele lasteaias olla ei meeldi, võibki ta kasutada olukorda selliselt, sest siis saab ta koju Teie juurde.
Paluge õpetajat koostööle, et olukord rahuneks.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.