Kevad on ilus, ja meel rõõmus,kuid ikka on asju,mis häirivad olemas 100% rahul.
Suhted emaga(47a) on alati rohkete tylidega olnud.Iseloomud on erinevad ja kui mõlemad sobitada ei taha/proovi,siis on raske.Hästi kahju sellest,aga me lihtsalt ei saa läbi. Ma ei oska teda kuidagi aidata ka. Ta elab yksi , käib iga päev bussiga maalt linna ja elukaaslast tal pole. Hingelt veel noor ja ma tean ,et ta tahax elust rohkem rõõmu tunda.
Ta nagu ei oska mind mõista. Uurib ja puurib. Kuigi ma juba 5 aastat kodus ei ela, käin seal aeg-ajalt ikka /mu asjad k~ik seal. Juba esimese 5 minuti sees ta hakkab rääkima , mis arveid ta maksis ja palju tal elamiseks nyyd raha on. Ja nii koguaeg. Kas pole siis midagi tähtsamat rääkida? Mind huvitaks hoopis kus ta käinud on , mis teinud ja keda/mida näinud.
Siis ta alati uurib,kui PALJU MUL RAHA ON. Vastus,et ON, saan hakkama,teda ei rahulda. Varem ta käskis näidata rahakoti sisu( kuigi ma ei tahtnud!!!!) , kuid enam ma ei näita. Ta peab harjuma sellega ju,et temal pole nii täpselt vaja teada! Öeldakse,et on tähtis TEAD,MIS ON SINU ASI JA MIS MITTE!!! Siis ta uurib,et kas mu meessõber ikka toetab mind rahaliselt ja palju ta ikka annab. Minu arvates ei ole temal seda vaja teada! Peaks talle piisama vastusest,et saan hakkama. Võiks mind usaldada ja mitte uurida.
Ykspäev ema helistas ja kysis,et kas isa pool oli tore? ( ta on proovinud isa latti võimalikult madala hoida meie silmis ja ootas vastust,et ei meeldinud seal) ja Kas ta raha andis ja kui palju. Ytlesin,et andis,aga kui palju,sellele ma ei vastanud. Ta sai vihaseks ja tahtis kõne ära lõpetada.
Vahe ta kysib,et KAS ISA JUURES ON TOREDAM KUI MINU JUURES???? Täitsa haige kysimus mu meelest, olen vastanud,et mõlema pool on tore.
Ma kohe kardan,et kui mul kooselu tekib ja lapsed,siis ta hakkab oma nina vahele toppima ja häirima. Olen proovinud distantsi hoida,sest kui temaga liiga sõbraks saan,siis saan järjekordse hoobi. Olen ettevaatlikuks muutunud.
samal ajal on jube kahju sellest, et me nii eri meelt oleme pidevalt. Ta on hästi Kallis ja armas. Aga näen,et ta elus on tyhi koht seal kus peaks kaaslane olema. Ta proovib ka kellegi eest hoolitseda , aga ei tule välja. ( sest ma ei taha)
õde - vend elavad kaugel , mina ainukesena lähedamal. õde mu arvab,et MA MEELEGA KIUSAN EMA, kui ei ytle talle, mis ta kuulda tahax, nt, et isa juures ei meeldinud ja andis nii-nii palju, jne. Aga miks ma pean valetama???? Võib olla ei saa ma sellest veel aru, sest ma pole ise ema.
mis Te arvate,kuidas peaks harjutama ema,et ta saaks aru,et ma olen juba ise täiskasvanud ja ei vaja enam kuhjaga ninnu-nännutamist, uurimist-puurimist.
Kas ma tõesti kiusan teda?? Peaksin rääkima mida ta kõrvad kuulda tahavad?
Ette tänades Tiina

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Tiina!
Vahel juhtub, et vanemad ei suuda lastest "lahi lasta" ja oma eluga edasi minna. Emale tuleb öelda, et Te teda armastate, et ta on alati Teie jaoks tähtis, kuid nüüd elate oma elu ja kõike Teie elust tal teada pole oluline. Kui ema häirib see, kuidas Te isaga läbi saate, tuleb talle öelda, et ema on Teie elus alati olulisem, kuid suhtlemine isaga samuti. Algul võib ema solvunud olla, kuid küll ta harjub selle olukorraga. Kuna elate lastest kõige lähemal, on see ka mõistetav, et ta Teiega rohkem tahab suhelda.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.