Olen naisajakirjanik, töötan maakonnalehe juures. Iga kord, kui minu kirjutis lehes ilmub, tekib minus ärevustunne, sest ma pelgan internetikommentaatoreid. Nende ütlemised on tihti väga teravad ja tigedad ja ma solvun neist kergesti. Sõimatakse kõiki, aga mul on tunne, et olen tõesti halb ajakirjanik, kui kasvõi ükski kommija minu loo kohta salvava märkuse esitab. Te võibolla ütlete nüüd, et ära loe neid, aga ma ei saa ka lugemata jätta.Pärast lugemist nutan ja luban oma töö maha panna, aga samas ei kujuta end ette midagi muud tegemas. Kuidas küll kasvatada endale paksu nahka? Tervitades Triinu

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Triinu!
Ajakirjaniku töö on juba kord selline, mis on kõigi inimeste silme all. Kommijad vähemasti ütlevad selle välja, teised ehk ainult mõtlevad. Ja kui nii võtta, siis ongi tore ju et inimesed mõtlevad midagi Teie lugude kohta. Kas poleks üldse õudsem, kui keegi mitte midagi ei arvaks? Vot siis oleks Teie töö kindlasti luhta läinud. Siis Te teeksite oma tööd päris ilma asjata. Ma arvan,. et Te peaksite tänama kommijaid, et Te siiski mingit tagasisidet saate, mis Teie lugude kohta arvatakse. Ja kas pole, et väga sageli ei arvata üldse lugude kohta, vaid loos kirjutatu kohta? Ja see on ju hoopis teine asi. Kas Te ei peaks ehk neid komme rohkem lugema, et harjuda nende stiili ja väljendustega? Ehk on lausa põnev pärast mõne oma kirjutise ilmumist oodata, mida nad küll seekord kirjutavad. Ja kas üldse Teid on tähele pandud. Ja üldse -- meil olla ju vaba maa, Teie kirjutate mida ja kuidas tahate, kommijad kirjutavad, mida ja kuidas nemad tahavad. Kas pole? Ja lõpuks -- vabval maal on Teil ka täielik vabadus komme kas lugeda või mitte ja arvata neist mida tahes.
See kõik nii sissejuhatuseks. Parim oma nõrkuste tugevdamise viis on minna psühhoteraapiasse. Seda ilmtingimata.
HK