Tere.
Probleem selles, et muretsen alatihti põhjendamatult palju. Eriti 3aastase lapse iga haiguse pärast. Viimane kord olid tal suurenenud lümfisõlmed ja võite ise arvata millised protsetuurid laps pidi välja kannatama, paljalt sellepärast et ema ei uskunud arsti ütlust, et kõik on korras ja muretseda pole vaja. See pidev muretsemine segab juba tööd ja tekitab ka pingeid kodus ja mõjub ka lapsele, kuna ema pabistab iga asja pärast. Kuidas ma saaksin ennast sellest paranoilisest mõtlemisest vabastada. Või läheb see ajapikku ise üle. Ette tänades

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Ema rollis on muretsemine õigel kohal, kuid kõike tuleb teha mõõdukalt. Kõigepealt tuleks hakata usaldama oma arsti, sest tal oli õigus ja tal on oskused, mis peaksid Teie sellekohastest oskustest paremad olema (kui Te ise arst ei ole). Kas sellel suurel muretsemisel on mingi põhjus Teie elus? Kui nii, siis tuleks end rahustada sellega, et Teie lapsel on oma elu.
Tööd tuleb oma mõtlemisega teha. Laps kasvab iga päevaga suuremaks, tahab kõike ise teha, tahab mängida teiste lastega ja tahab olla iseseisev.Usaldage oma last, nii muutub ta tugevaks ja saab elus hakkama. Väike inimene on väga tugev, andke talle võimalus tunnetada oma jõudu ja seda, et ta saab hakkama. Tuletage endale meelde, et muretsev ema ei ole eriti töökorras ema. Laps tahab näha enda kõrval rahulikku ema.
Jõudu ja edu uuel aastal!
Irene.