Tere!
Olen 30a. naine. Elan 2 aastat koos mehega ,kellel on eelmisest abielust 1 laps.
Eelmine naine ei olnud just korralike elukommetega. Tänu sellele kannatama pean mina. Kõik minu sõbrannad on minu mehe jaoks halvad. Käia ei tohi ma üksi absoluutselt mitte kuskil. Tema võib (enda arust). Ta tahab igal pool käia ainult koos minuga,sest ta arvab et kui ma üksi lähen siis on või tekib mul keegi teine. Teretada ei või ühegi meesterahvaga ,siis anna aru kes see oli ja mis sul temaga olnud on . Ma võin suhelda ainult oma õega ja tema kodus. Sõbrannade juures ei tohi käia, sest nemad pidid mind üles ässitama tema vastu ja mulle õigust andma. Tänu sellele ,et tema jaoks on minu sõbrannad vastikud ja halvad , keelasin mina tal oma pojaga suhelda. Miks ma peaksin oma sõbrannad , kellega olen terve elu suhelnud , tema pärast hülgama ja tema poja vastu vahetama. Minu arust peab igal inimesel olema üks sõber või sõbranna kellele oma muresid kurta. Selle taga arvan et on tema eelmine naine, kes on tema närvisüsteemi ära rikkunud. Kuna eelmine oli l... siis kahtlustab mind ka.
Ette tänades,
Katre

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Lp. Katre
Loomulikult on Teil õigus suhelda oma sõbrannadega ja käia väljas ka ilma abikaasata. Kirjelduse järgi on Teie mees armukade ja kahtlustav. Kuna Te ei ole praeguse olukorraga rahul, siis tuleks proovida sellega midagi ette võtta. Katsuge oma mehele rääkida oma ootustest, vajadustest ja soovidest. Küsige ka tema käest, milline peaks tema arvates teie kooselu olema, mida tema Teilt ootab. Oluline oleks välja selgitada, kas Teie ootused, vajadused ja ettekujutus kooselust ühtivad kasvõi osaliselt ja kas on võimalik teha mingeid järeleandmisi mõlemalt poolt. Te olete noor naine ja elu on veel ees. Küsige endalt, kas see kooselu sobib mulle? Mis on selle head ja vead ja kummad kaaluvad üle?