Tere!
Minu probleemiks on suhted meestega. Nimelt tundub mulle, et ma armun järjekindlalt vaid sellistesse meestesse, kes mingil põhjusel on nö kättesaamatud - kas on nad selgelt öelnud, et ei taha kellegagi suhteid luua või on huvitatud kellestki teisest vms. Ning omal moel tundub see isegi hea - kuna on selge et midagi siit ei teki, tähendab see, et ma ei pea muretsema ka selle pärast, kuidas ma võimaliku suhtega hakkama saaksin. Ning teiselt poolt - niipea kui ma saan aru et keegi on minust tõsiselt huvitatud, kaotan mina huvi ning üritan temast eemalduda, tundes end ahistatuna.
Tegelikult mulle meeldiks kellegagi lähedane suhe luua, kuid ma kardan, et ei saa selle kõigega lihtsalt hakkama.
Olen tavaline 24-aastane neiu, midagi sellist, mis paneks mind suhteid või mehi kartma, mu elus ei ole juhtunud. Ma ei saa lihtsalt endast aru.
Ette tänulik
P.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui Sa vahel armunud oled olnud, pole põhjust väga muretseda, küllap ükskord on see tunne kellegiga vastastikune.
Kirjutad, et Sinust huvitunud mehed tekitavad vajaduse neid tõrjuda. Mõtle nende tunnete üle ja püüa mõista, millised on need mõtted, mida tõrjumine kaasa toob.
Kas need on kuidagi seotud Sinu enesehinnanguga? Kas need mõtted on õiged, või saab neid mõelda hoopis teisiti?
Julgusta end suhtlema inimesega, kellele Sa meeldid. Suhte arengut saad juhtida nii Sina, kui ka tema. Kui tõesti tunned, et suhe Sinu jaoks ei toimi, saad selle lõpetada. Kui Sa endast huvitatud mehed väga kiirelt eemale tõrjud, ei saa Sa ju teda, kui meeldivad nad olla võivad.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.