tere, olen 22 aastane neiu, heas suhtes olnud ligi kaks aastat.
minu mureks on ohjeldamatu solvumine ja vihastamine partneri peale. me ei ela koos ja ei kohtu liiga tihti (nädalas ligi 4 korda) ja alati on hea meel kokku saada. ometi suudan ma tema peale solvuda või vihastada täiesti tühiste asjade pärast, kusjuures ise saan samal ajal aru et sellel ei ole mõtet. alatihti on põhjuseks ka armukadedus, millel samuti tegelikult alust pole. näiteks suudan ma lõpuni vihastada kui partner teeb mõne komplimendi või suhtleb liiga kaua mõne tüdrukuga. ma võin talle näkku lajatada mida ma asjast arvan ja kogu situatsiooni tülli pöörata. tihtipeale olen vihast nutmagi hakanud.
äkki oskate seletada, mis tingib sellise käitumise? madal enesehinnang? Kuidas ma saaksin sellistel hetketel end kontrollida, veel parem, kuidas selliseid vihahoogusid üldse vältida?
deprsessiooni, stressi ei ole, kõik muu tundub nagu korras olevat.
suur tänu

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Võtke aega endi jaoks ja rääkige oma noormehega rahulikult oma ootustest tema käitumisele. Paluge, et tema räägiks ka oma ootustest Teie rollile. Olge avameelsed ja lubage endile, et kuulate teineteist rahulikult. Järgmine samm on leppida kokku edaspidises käitumises. Millest on tingitud vahel Teie enesekontrolli kaotus, ma ei tea Teid nägemata. Väsimusest tingitult võite olla liiga tundlik, mingi olukord on Teie enesekindlust kõigutanud. Noormehega kohtudes ootate alateadlikult mingit käitumist, mis ei vasta tegelikkusele ja ongi emotsioonid negatiivsed.
Soovitan meeles pidada, et teisi inimesi on raske muuta, tuleb muuta oma suhtumist nendesse, siis võib märgata nende käitumises muutusi.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.