Koos olen elanud teise mehega 4 aastat.Kuna eelmine abikaasa ei olnud truu ja nüüd olen hakanud kahtlema ka praeguses.Minu armas ja kallis mees praegu ei räägi telefoniga vabalt.Ei vasta telefonile vahel, kipub koridori rääkima. Mina tema telefonile vastata ei tohi.Küsisin korra,et kui nii mesimagusalt salaja räägid-no lihtsalt oli kuulda,kui trepist alla läks-siis ole nii kena ja näita mulle,kes helistas,siis ma ei muretse.Tema arvates oleme mõlemad isiksused ja kummalegi ei tohiks telefon ette jääda.Minu telefoni ta on korra kontrollinud.Mul pole midagi varjata.Ma ütlesin talle,et isiksus on see,mis sa ise oled.Minu jaoks on mure suur,sest miks peab telefon pikalt helisema ja millegipärast ei lülitata seda välja.Me oleme ju kodus?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kooselus on tähtis usaldada teineteist, kuid see ei tähenda seda, et kumbki osapool peaks kõike oma tegemistest teisele ette kandma. Soovitan saada üle huvist tema kõnede üle. Kas Teie suhtlete kõigi inimestega sarnaselt? Arvan, et mõnega suhtlete sõbralikumalt, mõnega asjalikumalt. Küllap mees häbeneb Teie kuuldes rääkida kellegiga sõbralikult, seepärast läheb kuuldeulatusest kaugemale. Keskenduge sellele, mida mees teeb hästi ja jätke tähelepanuta olukorrad, mis Teile eriti ei sobi. Kodurahu huvides võiksite hetkel kokku leppida, et õhtul lülitate mobiilid välja, sellega annate tuttavatele märku, et hilisel tunnil teid ei tülitataks.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.